روزنامه‌های ورزشی ۲۱ مهر؛ مهدی قایدی به فروش می‌رسد

بسیاری از رسانه‌ها مدعی هستند باشگاه استقلال برای حل مشکلات مالی خود قصد دارد مهاجم جوان خود را به قیمت ۹۰ میلیارد تومان به فروش برساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –دوشنبه ۲۱ مهر- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "مهدی قایدی ۹۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ به فروش می‌رسد" مدعی شد باشگاه استقلال که این روزها با بدهی‌های سنگینی دست و پنجه نرم می‌کند قصد دارد مهاجم جوان خود را با مبلغ ۹۰ میلیارد تومان معادل سه میلیون دلار به فروش برساند.

"گل" با عنوان"هیچکس از باشگاه با من تماس نگرفته است! " به گفته‌های محمد نادری در واکنش به ادعای مدیران پرسپولیس مبنی بر تمدید قرارداد او پرداخت، ادعایی که گویا توخالی از آب درآمده و مدافع مستعد و توانمند پرسپولیس گویا سودای پیراهن آبی را در سر دارد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "الحاقیه جدید و ۲۰ میلیارد مازاد کارگزار در حساب" به آخرین برنامه‌های باشگاه پرسپولیس برای بستن پرونده برانکو ایوانکوویچ پرداخت، پرونده‌ای که به کابوس این روزهای باشگاه و هواداران پرسپولیس بدل شده است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "سقوط به دسته پایین‌تر در انتظار پرسپولیس" مدعی شد در صورت بی‌احترامی مدیران پرسپولیس به احکام فیفا و برانکو این باشگاه در آستانه سقوط به دسته پایین‌تر قرار می‌گیرد.

"ایران ورزشی" با عنوان"به هیچ بازیکنی قول فیکس بودن نمی‌دهم" به خط و نشان جدی سرمربی جدی استقلال برای بازیکنان این تیم پرداخت. بازیکنانی که با استراماچونی به اوج رسیدند و حالا در فکر تکرار روزهای خوب هستند.

"شوت" با عنوان " طلب برانکو را با دلار ۳ هزار تومانی ندادند" به انتقاد رسول پناه مدیرعامل فعلی باشگاه پرسپولیس از مدیران سابق این تیم پرداخت، انتقادی که البته با توجه به وضعیت فعلی باشگاه پرسپولیس عجیب به نظر می‌رسد.

" پرسپولیس" با عنوان"مرز انفجار" به وضعیت نابسامان این روزهای باشگاه پرسپولیس پرداخت، جایی که مدیران سرخ‌ها بعد از دست دادن مهدی ترابی و علی علیپور و ناتوانی در پرداخت طلب برانکو حالا جدایی بشار رسن، محمد نادری و شجاع خلیل زاده را محتمل‌تر از همیشه می‌بینند.

"صدای سپاهان" با عنوان "جمع ستارگان دیروز، امروز و فردای سپاهان جمع می‌شود" به بررسی تیم سپاهان در لیگ بیستم پرداخت، جایی که سپاهانی‌ها با ترکیبی از جوانان مستعد، بازیکنان باتجربه و توانمند و کادری جوان و باانگیزه شانس خوبی برای موفقیت در لیگ بیستم دارند.

کد خبر 449363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.