گوشی‌های جیبی جدید نوکیا رونمایی شد

شرکت نوکیا اخیرا از دو محصول خود با قابلیت‌ اتصال به شبکه 4G رونمایی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دوگوشی جدید شرکت نوکیا که از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند، Nokia 215 4G و Nokia 225 4G نام دارند. این دو محصول دارای طراحی جذاب و منحصر به فردی بوده و شرکت نوکیا برای ساخت این دو گوشی از پلاستیک پلی‌کربنات استفاده کرده است.

هر دو گوشی دارای شیار کارت حافظه microSD به منظور ارتقای حافظه داخلی تا ۳۲ گیگابایت بوده و به رادیو FM و فلاش LED مجهز هستند. نوکیا 225 4G یک دوربین VGA در پنل پشتی خود دارد، در حالی که گوشی نوکیا 215 4G فاقد دوربین است. بر اساس گزارشات منتشر شده، نوکیا 225 4G به چیپست کم مصرف‌تر مجهز شده و ممکن است دلیل قیمت بیشتر گوشی 225 4G نسبت به 215 4G، دو عامل ذکر شده باشد.

تا کنون اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات فنی این دو محصول منتشر نشده است. گوشی نوکیا 215 4G در دو رنگ مشکی و سبز با قیمت ۴۳ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. فروش رسمی این محصول از تاریخ ۱۴ اکتبر آغاز می‌شود. با وجود اینکه اطلاعات دقیقی در مورد عرضه گوشی نوکیا 225 4G اعلام نشده است، اما ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که این محصول از تاریخ ۱۷ اکتبر در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی با قیمت ۵۲ دلار عرضه خواهد شد.

کد خبر 449352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.