صنعت فرش حداد، مقام سومی لیگ برتر فوتبال ساحلی را به دست آورد

تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد که اولین حضور خود را در لیگ برتر فوتبال ساحلی تجربه می کرد موفق شد تا چهار تیم برتر بالا بیاید و مقام سومی را به دست آورد و شگفتی ساز لیگ لقب بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز یکشنبه _ ۲۰ مهر ماه _ در دور برگشت مرحله نیمه نهایی فوتبال ساحلی دو تیم صنعت فرش حداد و پارس جنوبی بوشهر در بوشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه چهار بر یک به سود پارس جنوبی بوشهر به پایان رسید.

وقت اول بازی:

بازی با سوت داور شروع شد، در همان دقایق اول سعید پیرامون ملی پوش صنعت فرش حداد مصدوم شد، اما به بازی برگشت. پارس جنوبی بوشهر بازی بهتری نسبت به صنعت فرش حداد ارائه داد و توانست گل اول را به ثمر برساند. صنعت فرش حداد موقعیت برای گلزنی داشت که با عملکرد خوب دروازبان بوشهر رو به رو بود.

در نهایت وقت اول بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع پارس جنوبی بوشهر به پایان رسید.

وقت دوم بازی:

با شروع وقت دوم بازی روی خطای سعید پیرامون، پارس جنوبی بوشهر صاحب ضربه آزاد شد که این توپ وارد دروازه صنعت فرش حداد شد. صنعت فرش حداد فشار را روی تیم پارس جنوبی زیاد کرد که احسان رضایت با یک ضربه سر گل اول این تیم را به ثمر رساند. با وجود بازی خوب صنعت فرش حداد، پارس جنوبی روی یک ضد حمله برای بار سوم دروازه حریف را باز کرد. در این وقت هم صنعت فرش حداد نتوانست پیش بیفتد و با نتیجه سه بر یک به نفع پارس جنوبی به اتمام رسید.

وقت اضافه سوم بازی:

در وقت آخر بازی صنعت فرش حداد اصفهان برای جبران گل‌های خورده تلاش کرد اما کافی نبود و پارس جنوبی بوشهر بازی بهتری ارائه داد، این تیم چند موقعیت گل زنی داشت که حسن سهرابی با درخشش درون دروازه مانع از به ثمر رسیدن گل شد. در ثانیه‌های آخر بازی تیم پارس جنوبی بوشهر گل چهارم را به ثمر رساند تا صنعت فرش حداد دیگر شانسی نداشته باشد. در نهایت بازی با نتیجه چهار بر یک به سود پارس جنوبی بوشهر به پایان رسید تا این تیم سه شنبه مقابل گلساپوش یزد قرار بگیرد و تکلیف تیم اول و دوم مشخص شود.

کد خبر 449342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.