مدیریت شهری کرج از ایجاد مشاغل و اماکن مزاحم شهری جلوگیری کند

عضو شورای شهر کرج گفت: در راستای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها مدیریت شهری باید از ایجاد مشاغل و اماکن مزاحم شهری که باعث ایجاد آلودگی صوتی و بهداشتی می‌شوند جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ سارا دشت‌گرد در نطق پیش از دستور دویست و پانزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج، اظهار کرد: با توجه به اینکه ویروس کرونا در حال افزایش است و هر روز خطرناک‌تر می‌شود خواهشمند است در خصوص حضور حداقلی افراد در سالن جلسات به کارکنان تذکر داده شود و افرادی که ضرورت حضور در جلسه ندارند وارد جلسه نشوند.

عضو شورای شهر کرج با اشاره به پروژه میدان جمهوری افزود: بر اساس پی‌گیری‌های انجام شده مشخص شد که طرح تفصیلی میدان جمهوری مربوط به سال‌ها گذشته است و طرح تفصیلی جدید نیست و اجرای این زیرگذر مشکلی از بار ترافیک نمی‌کاهد و بالطبع ترافیک در محدوده بلوار مؤذن افزایش خواهد یافت.

دشت گرد با بیان اینکه لازم است درباره پروژه بلوار جمهوری جلسه‌ای با حضور مشاور طرح تفصیلی برگزار و نظرات وی اخذ شود، تصریح کرد: پیشنهاد می‌دهیم در خصوص پروژه میدان جمهوری نظر کارشناسان فنی و ترافیک اتخاذ شود تا پروژه‌ای اجرا شود که بدون آسیب به سایر نقاط باعث کاهش بار ترافیک شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها با نام کمیسیون مشاغل مزاحم نیز شناخته می‌شود، به منظور تحقق این مهم قانون یکی از وظایف شهرداری را جلوگیری از تأسیس اماکنی دانسته است که باعث ایجاد مزاحمت می‌شوند.

دشت گرد یادآور شد: با توجه به برگزاری جلسات کمیسیون در مناطق در خصوص احکام کارشناسان بند ۲۰ ماده ۵۵ مناطق ۸ و ۱۰ که هنوز صادر نشده است از شهردار درخواست داریم تا در این خصوص تذکرات لازم داده شود و هر چه سریع‌تر کارشناسان بند ۲۰ معرفی شوند.

وی تاکید کرد: لازم است در این خصوص کلاس‌هایی جهت آموزش به کارشناسان بند ۲۰ ماده ۵۵ برگزار و آئین نامه به آنها تدوین شود.

کد خبر 449327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.