افزایش قیمت بلیت هواپیما پذیرفته نمی‌شود

وزیر راه و شهرسازی مجدد با افزایش قیمت بلیت هواپیما مخالفت کرد و گفت: فردا جلسه مشترک ایرلاین‌ها با رییس سازمان هواپیمایی برگزار می‌شود و نتیجه نهایی اعلام خواهد شد اما ما به هیچ وجه افزایش قیمت را نمی‌پذیریم.

به گزارش ایمنا، محمد اسلامی امروز _یکشنبه ٢٠ مهرماه_ در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه دائمی خودکفایی صنعت ریلی در جمع خبرنگاران درباره قیمت‌گذاری بلیت هواپیما، اظهار کرد: هر کدام از ما، هر سازمانی برای قطع زنجیره ویروس کرونا باید نقش‌آفرینی داشته باشد.

وی افزود: قبلاً در ستاد ملی مبارزه با کرونا مصوب شد تا دو ردیف آخر هواپیما با احتمال وجود بیمار کرونایی خالی بماند تا اگر بیماری در حال پرواز سوار هواپیما بود به ردیف آخر هدایت شود.

وزیر راه گفت: با نگرانی آقای نمکی، وزیر بهداشت و مطالبه مردم تفاهم شد تا مسافران به صورت یک در میان در هواپیما بنشینند.

اسلامی ادامه داد: در پی این مصوبه، ایرلاین‌ها نرخ‌ها را افزایش دادند که به هیچ وجه مورد قبول نیست و ما هیچ گونه افزایش قیمتی را به بهانه تشخیص فردی قبول نخواهیم کرد.

وی از جلسه مشترک سازمان هواپیمایی با ایرلاین‌ها خبر داد و تصریح کرد: فردا این جلسه برگزار می‌شود و نتیجه نهایی اعلام خواهد شد. وضعیت ایرلاین‌ها با یکدیگر متفاوت است و باید درخواست آنها کارشناسی و بررسی شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 449321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.