افزایش رضایتمندی شهروندان منطقه سه قزوین

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین از افزایش ۵۰ درصدی رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه سه در ۶ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدابراهیم عصارزاده با اشاره به عملکرد واحد اجرایی شهرداری منطقه سه از طریق سامانه ۱۳۷، اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۹ تا ۱۰ مهر ماه بیش از یک هزار و ۵۵۳ پیام مردمی در سامانه ۱۳۷ منطقه سه ثبت و پیگیری شده است.

وی اضافه کرد: براساس ارزیابی‌ها میانگین رضایت از عملکرد منطقه سه ۵۰ درصد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته که نشان از تلاش مضاعف همکاران و مدیران نواحی چهارگانه منطقه سه است.

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین ادامه داد: بیشترین میزان رضایتمندی از عملکرد مربوط به ناحیه مهدیه بوده که ۶۴ درصد است.

عصارزاده خاطرنشان کرد: عملکرد واحد عمرانی شهرداری منطقه سه در شش ماه نخست امسال ۵۴ درصد رضایت‌بخش بوده که نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: متوسط اقدامات اطلاع‌رسانی شده در منطقه سه ۴۱ درصد بوده در حالی که بیشترین اطلاع‌رسانی مربوط به واحد اجراییات به میزان ۵۵ درصد بوده است. وی تصریح کرد: ۵۰ درصد تماس‌های مردمی که مرتبط به شهرداری منطقه سه بوده، پیگیری و مابقی آنها که خارج از محدوده اختیارات ما بوده به دستگاه‌های مربوطه اطلاع رسانی شده است..

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین گفت: تعامل دوجانبه با مردم و شهرداری در راستای توسعه شهری نقش بسزایی دارد که همواره باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد

کد خبر 449311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.