به گزارش ایمنا، محمدابراهیم عصارزاده با اشاره به عملکرد واحد اجرایی شهرداری منطقه سه از طریق سامانه ۱۳۷، اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۹ تا ۱۰ مهر ماه بیش از یک هزار و ۵۵۳ پیام مردمی در سامانه ۱۳۷ منطقه سه ثبت و پیگیری شده است.
وی اضافه کرد: براساس ارزیابیها میانگین رضایت از عملکرد منطقه سه ۵۰ درصد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته که نشان از تلاش مضاعف همکاران و مدیران نواحی چهارگانه منطقه سه است.
مدیر شهرداری منطقه سه قزوین ادامه داد: بیشترین میزان رضایتمندی از عملکرد مربوط به ناحیه مهدیه بوده که ۶۴ درصد است.
عصارزاده خاطرنشان کرد: عملکرد واحد عمرانی شهرداری منطقه سه در شش ماه نخست امسال ۵۴ درصد رضایتبخش بوده که نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش پیدا کرده است.
وی خاطرنشان کرد: متوسط اقدامات اطلاعرسانی شده در منطقه سه ۴۱ درصد بوده در حالی که بیشترین اطلاعرسانی مربوط به واحد اجراییات به میزان ۵۵ درصد بوده است. وی تصریح کرد: ۵۰ درصد تماسهای مردمی که مرتبط به شهرداری منطقه سه بوده، پیگیری و مابقی آنها که خارج از محدوده اختیارات ما بوده به دستگاههای مربوطه اطلاع رسانی شده است..
مدیر شهرداری منطقه سه قزوین گفت: تعامل دوجانبه با مردم و شهرداری در راستای توسعه شهری نقش بسزایی دارد که همواره باید در اولویت برنامهها قرار گیرد
نظر شما