۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
بزرگان در کمین کهکشان مادرید

باشگاه های بزرگ اروپایی در سال های اخیر، ستارگان رئال مادرید را مورد هدف نقل و انتقالاتی خود قرار داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئال مادرید در حال حاضر مرکز استعدادهای درخشان فوتبال اروپاست. در سال‌های اخیر باشگاه‌های بزرگ اروپایی سعی در به خدمت گرفتن ستاره‌های جوان رئال مادرید داشتند که فدریکو والورده آخرین مورد آنهاست.

بایرن که بعد از قهرمانی اروپا قصد دارد نسل عوض کند برای خط میانی والورده را در نظر گرفته بود و با پیشنهادی سنگین و وسوسه‌انگیز سعی در خرید این بازیکن داشت که با مخالفت خود بازیکن روبرو شد. اگر والورده تمایلی به ترک رئال داشت باشگاه مبلغ ۱۰۰ میلیون را از بایرن درخواست می‌کرد.

قبل از بایرن اما باشگاه‌هایی نظیر پی اس جی به وینیسیوس، لیورپول به آسنسیو، منچستریونایتد به اودگارد، میلان به براهیم دیاز، آژاکس به کوبو، آرسنال به سبایوس، تاتنهام به رگیلون و اینتر به اشرف علاقه داشتند و مشتری ستاره‌های جوان رئال بودند که با برخی از این انتقال‌ها موافقت شد.

رئال مادرید حالا جواهر گرانقیمتی در دست دارد. بازیکنان جوانی که توسط پرز خریداری شدند در داخل و خارج از زمین برای رئال سودآور هستند. چرا که این بازیکنان در صورت فروش به تیم‌های دیگر سود قابل توجهی را نصیب باشگاه می‌کنند.

این در حالی است که در یک دهه‌ اخیر تیم‌های فوتبال بارسلونا و آژاکس با بازیکن‌سازی در مدرسه فوتبال لاماسیا، سر زبان‌ها افتاده بودند، اما کاتالان‌ها چند سالی است لاماسیا را به حال خود رها کرده و در بازار فقط پول خرج می‌کنند.

حالا رئال مادرید از بارسلونا پیشی گرفته و با سرمایه‌گذاری روی جوانان جویای نامش، می‌خواهد آینده درخشانی را رقم بزند. بارسایی‌ها هم امیدوارند با تمام شدن دوران ریاست بارتومئو و بازگشت لاپورتا دوباره دوران خوبی را داشته باشند.

کد خبر 449304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.