مدیران شهری در جریان مشکلات کارکنان سازمان آرامستان‌ها هستند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: خدمت‌رسانی به مردم، اعتقاد به تکریم آنها و برخورد شایسته است که کارکنان سازمان آرامستان ها به خوبی آن را انجام داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی ظهر امروز _ یکشنبه ۲۰ مهرماه ۹۹_ در آئین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های خدماتی و عمرانی سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان اظهار کرد: شاهد تلاش کارکنان آرامستان باغ رضوان هستیم و امروز حضور جمع زیادی از اعضای شورای شهر در این برنامه برای ابراز قدردانی از تلاش این افراد است و اینکه یقین بدانند مدیران شهری در جریان مشکلات کارکنان قرار دارند.

وی با تقدیر از اعضای هیئت مدیره و شورای سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: یکی از وظایف مهم مدیریت شهری این است که به بهترین نحو، بیشترین خدمت‌رسانی را به مراجعه کنندگان داشته باشند تا رضایت شهروندان حاصل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد: اگر مدعی هستیم مردم ولی نعمتان ما هستند باید آن را در عمل ثابت کرده و بپذیریم که ولی نعمتان باید در بهترین شرایط قرار گیرند و همواره مورد توجه باشند تا در کمترین زمان مشکلات آنها رفع شود.

وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم در دو بخش تحقق می‌یابد، ادامه داد: بخش نخست توجه به ایجاد زیرساخت‌ها در جهت تکریم مردم است تا بخشی از نیازهای آنها را به لحاظ کالبدی و فیزیکی برآورده سازد.

نصر اصفهانی ادامه داد: بخش دوم خدمت‌رسانی به مردم، اعتقاد به تکریم آنها و برخورد شایسته است که کارکنان این سازمان به خوبی انجام داده‌اند.

وی اظهار امیدواری کرد: همدلی و صمیمیت کارکنان و مدیران سازمان آرامستان‌ها که نتیجه خدمات‌رسانی بهتر به مردم را دارد، استمرار پیدا کند چرا که در صورت وجود روابط خوب انسانی و ایجاد محبت در بین یکدیگر، فضای کار علی‌رغم دشواری‌ها مطلوب خواهد بود.

کد خبر 449298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.