پاداش ویژه شهردار اصفهان به کارکنان آرامستان باغ رضوان

شهردار اصفهان گفت: پاداش ویژه‌ای برای کارکنان رسمی و قراردادی آرامستان باغ رضوان در نظر گرفته شده است که پس از تصویب هیئت مدیره به آنها ارائه خواهد شد چراکه در حال حاضر این کارکنان در شرایط فوق‌العاده سختی فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی ظهر امروز _ یکشنبه ۲۰ مهرماه ۹۹_ از طریق لایو اینستاگرامی در آئین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های خدماتی و عمرانی سازمان آرامستان های شهرداری اظهار کرد: برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» با سرعت خوبی در حال برگزاری است و بدون وقفه به حرکت خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: علی‌رغم شرایط سخت کرونایی که امکان تجمع زیاد افراد وجود ندارد برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» به عنوان برند شهری کار خود را ادامه داده و در پرونده مدیریت شهری ثبت می‌شود که به واسطه آن مردم نیز با خدمات و پروژه‌های مختلف که در شهر ارائه می‌شود آشنا خواهند شد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در چهاردهمین برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» ۴۱ میلیارد تومان برای پروژه عمرانی و خدماتی آرامستان باغ رضوان هزینه شده است، تأکید کرد: کارکنان این سازمان با وجود شرایط سخت کرونایی در خاموشی فعالیت می‌کنند و عمل آنها در بخش تغسیل و تدفین متوفیان نوعی رفتار ایثارگرانه است که باید از تمامی این افراد قدردانی کرد.

وی ادامه داد: کارکنان آرامستان باغ رضوان یقین بدانند که فعالیت‌های آنها نادیده گرفته نخواهد شد و توسط مدیران رصد می‌شود.

نوروزی افزود: این روزها همه درگیر بحران بیماری کرونا هستیم و کارکنان آرامستان‌ها شاهد غم‌ها و غصه‌های خانواده متوفیانی هستند که روزگاری با این ویروس دست و پنجه نرم کرده و امروز داغدار عزیزان خود هستند، البته با وجود همه این شرایط کارکنان سازمان با روحیه و برخوردی بسیار خوب با مردم رفتار می‌کنند که این افتخار بزرگی است.

وی خطاب به کارکنان آرامستان باغ رضوان گفت: سعی کنید زحمات شما تسکین بخش مراجعه کنندگان باشد چرا که آنها در شرایط سختی قرار دارند.

شهردار اصفهان اظهار امیدواری کرد: پروژه‌های خدماتی آرامستان باغ رضوان بر کیفیت خدمات رسانی‌ها به شهروندان بیافزاید.

وی با ابراز خرسندی از اینکه روند ارائه خدمات مطلوب به مراجعه کنندگان و جلب رضایت شهروندان در آرامستان باغ رضوان به خوبی در حال انجام است، گفت: حضور حداکثری اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در برنامه امروز، جای بسی خرسندی است و به معنای حمایت کامل و قدردانی از زحمات شبانه روزی کارکنان این سازمان است و قطعاً باعث قوت و قدرت عملکردی بیشتر کارکنان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پاداش ویژه‌ای برای کارکنان رسمی و قراردادی آرامستان باغ رضوان در نظر گرفته شده است که پس از تصویب هیئت مدیره به آنها ارائه خواهد شد چراکه در حال حاضر این کارکنان در شرایط فوق‌العاده سختی فعالیت می‌کنند و وضعیت بحرانی در باغ رضوان حاکم شده و هر لحظه امکان اسیر شدن کارکنان در چنگال این ویروس وجود دارد.

کد خبر 449287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.