توسعه فعالیت‌های عمران شهری با ارتقای درجه شهرداری‌ها

شهردار کنگاور افزایش بودجه و اعتبارات استانی و کشوری را از مزایای ارتقای رتبه شهرداری این شهر برشمرد و گفت: با ارتقای شهرداری کنگاور به رتبه هشت واحدها و معاونت سازمانی ارتقا یافته و امکانات و تجهیزات و همچنین حقوق پرسنل آن نیز افزایش می‌یابد.

به گزارش ایمنا، رامین صادقی با اشاره به ارتقای یک پله‌ای درجه این شهرداری اظهار کرد: این شهرداری با اوج‌گیری فعالیت‌های عمرانی و خدماتی خود و به دستور وزیر کشور از درجه هفت به هشت ارتقا یافت.

وی عنوان کرد: ارتقای درجه شهرداری‌ها به استناد تبصره ۳ ماده یک آئین‌نامه "حقوق و مزایای شهرداران" مصوب اول تیرماه ۱۳۷۰ هیئت وزیران و اصلاحیه‌های بعدی آن و بر اساس شیوه‌نامه و عوامل ناظر بر درجه‌بندی شهرداری‌ها که در نامه شماره ۳۴۷۹ مورخ ۹۴/۱/۱۹ به تائید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی وقت کشور رسیده، انجام می‌شود.

شهردار کنگاور افزود: کنگاور باوجود اینکه در چند سال گذشته رشد جمعیتی آن کاهشی بوده و این یک امتیاز منفی برای ارتقا درجه شهرداری محسوب می‌شود، ولی با افزایش تعداد پروژه‌های عمرانی، زیرساختی، خدماتی، فعالیت‌های فرهنگی، افزایش میزان درآمد و جذب اعتبارات و همچنین ارزیابی‌های مثبت بازرسان استانداری که به صورت مستمر از فعالیت‌های شهرداری کنگاور نظارت می‌کنند، توانستیم بعد از ۱۹ سال نظر استانداری کرمانشاه را برای ارسال مدارک و مستندات به وزارت کشور جلب کنیم.

صادقی اضافه کرد: ارتقای درجه شهرداری و ابلاغ آن از سوی وزیر کشور به استانداری‌های ذیربط پس از بررسی مدارک و مستندات مربوط به درجه بندی در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در معاونت امور شهرداری‌های این سازمان انجام می‌شود که شهرداری کنگاور از رتبه هفت به رتبه هشت ارتقا یافت.

وی افزایش بودجه و اعتبارات استانی و کشوری را از مزایای ارتقای این رتبه عنوان کرد و افزود: با ارتقای شهرداری کنگاور به رتبه هشت واحدها و معاونت سازمانی ارتقا یافته و امکانات و تجهیزات و همچنین حقوق پرسنل آن نیز افزایش می‌یابد.

منبع: ایرنا

کد خبر 449286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.