لزوم افزایش کیفیت ارائه خدمات و کالاهای اساسی روز بازارها

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم افزایش کیفیت در ارائه خدمات و کالاهای اساسی در روز بازارها تاکید کرد و گفت: شناخت نیازهای روز بازار، لازمه ورود نوآورانه به بازار کار برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان و جبران خلأهای گذشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین خلیلی اردکانی در بازدید از سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج که ظهر یکشنبه انجام شد، اظهار کرد: عرضه کالا در روز بازارهای کرج با قیمت پایین موجب گرایش مردم به خرید از آن‌ها شده است، اما باید توجه داشت محصولات بی‌کیفیت در این بازارها عرضه نشود.

وی با بیان اینکه با ایجاد خلاقیت و نوآوری می‌توان بسیاری از مشکلات روزبازارها را رفع کرد، افزود: روزبازارها به عنوان یک محل برای تهیه کالا با قیمت مناسب و ارزان مورد توجه بسیاری از شهروندان و خانواده قرار دارد و برخی از شهروندان نیز به منظور دوری از ترافیک و نبود فضای پارکینگ ترجیح می‌دهند به جای خرید از مرکز شهر به این بازارها مراجعه کنند.

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج به بحث مدیریت تخصصی اشاره و تصریح کرد: بازار روز میخک سالیان سال بدون استفاده بود که مجددا راه‌اندازی شد و علیرغم اینکه در اطراف آن فروشگاه‌های زیادی وجود دارد اما به عنوان یک بازار روز پررونق و پرتردد شناخته شده است و این نشان از خلاقیت و مدیریت تخصصی است.

خلیلی اردکانی با بیان اینکه باید از ظرفیت و پتانسیل نیروها استفاده بهینه کرد، یادآور شد: در مدیریت بازار روزها باید از توان مدیران دلسوز، متعهد و متخصص استفاده کرد تا بتوان با نوآوری و خلاقیت رضایتمندی مجموعه و مردم را افزایش داد.

وی به ضرورت بازسازی و بهسازی روز بازارها تاکید و خاطرنشان کرد: بهسازی بازارها باید تسریع یابد و با ایجاد فضای مناسب و فراهم کردن شرایط سالم و بهداشتی و همچنین ارائه محصولات باکیفیت می‌توان رضایت شهروندان و آرامش و رفاه حال آنان را تأمین کرد.

کد خبر 449282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.