معاون رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منصوب شد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حکمی علی اصغر جعفری را به‌عنوان معاون رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منصوب، و به مدت سه سال در سمت مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ابقاء کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از از روابط عمومی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شصت و پنجمین نشست هیأت مدیره موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با حضور سردار کارگر، محسن اسماعیلی، علی دارابی، سردار انصاری، صلاحی، سرتیپ گلفام، سردار ناظر، جعفری و دیگر اعضای هیئت مدیره موزه، برگزار شد.

در این جلسه علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گزارشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس و فرآیند برپایی نمایشگاه ملی دست آوردهای دفاع مقدس به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، ارائه کرد و به سمع و نظر اعضا رسید.

وی در ادامه به برنامه‌ها و اقدامات انجام گرفته در موزه اشاره کرد و افزود: فعالیت‌های انجام گرفته و در دست اقدام موزه با نگاه کیفی سازی دنبال شده و توسعه دیگر بخش‌های موزه نیز با همین رویکرد و مبتنی بر نگاه حرفه ای و تخصصی در راستای چهارچوب‌های اساسنامه و مصوبات هیات مدیره در حال انجام است.

در ادامه این جلسه، حکم انتصاب علی اصغر جعفری به عنوان معاون رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ابقا در سمت مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مدت سه سال از سوی سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رییس هیئت امناء موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، توسط سردار کارگر به او تقدیم شد.‌

کد خبر 449281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.