بازسازی ناوگان اتوبوسرانی بجنورد

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد از بازسازی ناوگان اتوبوسرانی خبر داد و گفت: در این زمینه ۱۴ میلیارد ریال اعتبار به وسیله سازمان شهرداری‌ها اختصاص یافته است.

گزارش ایمنا، حمیدرضا شافعی، اظهار کرد: ۷۱ دستگاه اتوبوس در شهر بجنورد برای جابجایی شهروندان به کار گرفته می‌شود که تمام این ناوگان نیاز به بازسازی دارد.

وی افزود: ناوگان اتوبوسی مرکز استان به طور میانگین ۱۱.۵ سال دارد که به نوعی، مستهلک به شمار می‌رود.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد خاطرنشان کرد: ۳۱ دستگاه اتوبوس مربوط به بخش خصوصی و مابقی، ملکی شهرداری است و بر اساس برآوردها بازسازی کامل هر دستگاه از این ناوگان دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار نیاز دارد.

شافعی تصریح کرد: هزینه خرید یک دستگاه اتوبوس حدود ۴۰ میلیارد ریال است و تأمین این مبلغ از عهده سازمان و شهرداری بجنورد خارج است از این رو اقدام به بازسازی ناوگان خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: نیاز به بازسازی در برخی از اتوبوس‌های ناوگان، اساسی است و باید موتور و بدنه اتوبوس بازسازی شود و برخی هم نیاز به بازسازی کمتری دارند.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد گفت: بازسازی ناوگان اتوبوسی اعتبار بسیار زیادی نیاز دارد و با اعتبار مزبور، بخشی از کار بازسازی و تعمیرات انجام خواهد شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 449279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.