تسلیم لیست املاک واگذار شده شهرداری به شورا

رئیس شورای شهر تهران گفت: اطلاعات حدود دو هزار ملک در لایحه املاک در اختیار شورای شهر قرار گرفته است گفت: برای حدود ۸۰۰ ملک حساسیت وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی در حاشیه جلسه روز یکشنبه جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آقایان حناچی، شهردار و محمدزاده، رئیس سازمان املاک بالاخره لیست کامل املاک در اختیار غیر را به شورای شهر آوردند و به همه کمیسیون‌ها ارجاع شد و یک فوریت آن تصویب شد تا بررسی شود و هر کدام که نباید در اختیار دیگران قرار گیرد مشخص شده و ما آن‌ را به شهرداری اعلام کنیم.

وی ادامه داد: این لایحه حدود هفت پیوست دارد و مشخص است که در اختیار چه ارگان‌ها و تشکیلات دولتی و غیردولتی قرار دارد.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه در مجموع اطلاعات حدود دو هزار ملک در این لایحه در اختیار شورای شهر قرار گرفته است، گفت: برای حدود ۸۰۰ ملک حساسیت وجود دارد؛ از اعضای کمیسیون‌ها درخواست کردم با سرعت بیشتری این موضوع را بررسی کنند.

هاشمی افزود: در این جلسه همچنین تبدیل سه هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت به چهار هزار میلیارد تومان تصویب شد.

وی درباره نطق پیش از دستور صبح امروز خود گفت: همانطور که می‌دانید استاد شجریان درگذشتند و یکی از مواردی که مانعی برای آن پیش آمده بود نامگذاری یکی از خیابان‌های تهران به نام ایشان بود؛ خوشبختانه این مانع برداشته شده است و نامه مربوطه امضا شده است تا مصوبه نامگذاری یک خیابان به نام استاد شجریان امضا شود.

کد خبر 449270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.