دستمزد سرمربیان سری آ چقدر است؟

به تازگی رقم دستمزد پرداختی باشگاه های ایتالیایی به مربیان خود مشخص شده که در ادامه می توانید ببینید.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، دور از ذهن و غیرقابل پیش بینی نیست که در میان سرمربی‌های سری آ، آنتونیو کنته با توجه به سابقه بسیار زیاد دستمزد بیشتری نیز دریافت کند، اما اینکه میزان دریافتی او چند برابر بیشتر از سایر مربیان ایتالیا باشد کمی دور از انتظار بود.

به تازگی رسانه‌های خبری در ایتالیا مبلغ قرارداد مربیان این لیگ را منتشر کرده‌اند. در لیست منتشر شده، نام آنتونیو کنته به عنوان سرمربی تیم اینتر در رده اول دیده می‌شود و پس از او فونسکا از رم و گاسپرینی از آتالانتا قرار دارند. سرمربی ایتالیایی اینتری‌ها سالانه ۱۲ میلیون یورو از این باشگاه دریافت می‌کند و این در حالی است که فونسکا به عنوان دومین مربی پردرآمد سری آ تنها ۲.۵ میلیون یورو دریافتی دارد.

در جایگاه‌های بعدی پردرآمدترین مربیان سری آ می‌توان نام‌های اینزاگی و پیولی را مشاهده کرد. نکته جالب توجه این است که آندره آ پیرلو، سرمربی جدید باشگاه یوونتوس در مقایسه با سرمربیان سایر تیم‌های مطرح سری آ دستمزد کمتری دریافت می‌کند و با مبلغ ۱.۸ میلیون یورو در میانه جدول قرار دارد.

همچنین فابیو لیورانی سرمربی تیم پارما و وینچنزو ایتالیانو سرمربی اسپتزیا در انتهای جدول پول‌سازترین مربیان ایتالیا قرار دارند. قرارداد این دو مربی نیم میلیون یورو در سال است که البته اختلاف فاحشی با میانگین دریافتی مربیان سری آ ندارد.

باید اشاره کرد که مبلغ دریافتی بالای کنته نسبت به سایر مربیان سری آ قطعاً باعث بالا رفتن توقعات از این مربی می‌شود. وی باید تلاش کند تا به هر ترتیب در فصل جاری عنوان قهرمانی رقابت‌های سری آ را از آن خود کند در غیر این صورت می‌توان انتظار داشت که باشگاه اینتر دنبال یک مربی تازه برای هدایت نراتزوری باشد.

کد خبر 449265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.