ناپولی زیر بار محرومیت نمی رود

مهم نیست اگر مسئولین برگزاری مسابقات یا مراجع رسمی ورزشی در ایتالیا اعتقاد دارند جدال یووه و ناپولی باید برگزار می‌شد؛ دی لورنتیس با استناد بر مراجع بهداشتی محلی زیر بار حرف هیچ نهادی نمی‌رود!

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از کوریره دلو اسپورت، طرفداران یکی از جذاب‌ترین لیگ‌های فوتبالی دنیا، یعنی سری آ ایتالیا می‌دانند که هفته گذشته یکی از مهم‌ترین دیدارهای این فصل بین دو تیم یوونتوس و ناپولی برگزار نشد و آبی‌ها از حضور در زمین مسابقه و البته سفر به تورین امتناع کردند. اتفاقی که حرف و حدیث‌های زیادی همراه داشت و ناپولی همچنان معتقد است که برای حضور نیافتن در این مسابقه حق داشته است.

پیش از برگزاری این دیدار مشخص شد که بر اساس تصمیم مقامات محلی ناپل ایتالیا، اعضای تیم ناپولی اجازه خروج از این شهر را ندارند و در صورت انجام این کار، قوانین و دستورالعمل‌های بهداشتی وضع شده را زیر پا گذاشته‌اند. این مسئله باعث شد تا باشگاه ناپولی طی درخواستی اعلام کند که شرایط حضور در بازی را ندارد. هرچند بیانکونری اعتقادی به این مسئله نداشت و بر اساس عرف در زمین مسابقه حاضر شد.

حالا پس از گذشت چند روز از این اتفاقات، مجدداً دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی اظهارنظری تازه کرده است. وی اعتقاد دارد که تیمش کاملاً بحق در زمین بازی حاضر نشده و شرایط انجام این کار برای آن‌ها وجود نداشته است. این واکنش‌ها از سوی سران باشگاه ناپولی به دنبال شایعه‌های تازه منتشرشده‌ای است که اذعان دارد ناپولی به دلیل حضور نیافتن در زمین مسابقه با نتیجه ۳-۰ بازنده اعلام خواهد شد.

هنوز تکلیف این دیدار توسط مسئولین برگزاری مسابقات در سری آ مشخص نشده است و هیچ بیانیه رسمی نیز انتشار نیافته است. با این حال سران ناپولی تصمیم ندارند که به سادگی زیر بار محرومیت احتمالی بروند و از همین حالا خود را برای آغاز کشمکش با سری آ در رابطه با تصمیم‌گیری نتیجه این مسابقه آماده کرده‌اند. آن‌ها امیدوارند که در صورت متقاعد کردن مسئولین بتوانند این بازی را در زمان دیگری برگزار کنند.

کد خبر 449263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.