۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
سقوط ستاره ها؛ پرواز فاتی

ترانسفر مارکت ارزش بازیکنانی مثل لیونل مسی و ادن هازارد را کم کرده است و آنسو ارزش فاتی را با جهش قابل توجهی روبرو کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وبسایت معتبر ترانسفرمارکت در تازه‌ترین ارزیابی خود روی بازیکنان دنیای فوتبال، قیمت ادن هازارد بازیکن ۲۹ ساله رئال‌مادرید را با ۲۰ میلیون یورو کاهش (نسبت به ارزیابی قبلی) به ۶۰ میلیون یورو رسانده است که این پایین‌ترین ارزش هازارد از دید این مرجع از فوریه ۲۰۱۵ تاکنون محسوب می‌شود. ارزش هازارد از دید این مرجع، دو سال قبل (۱۷ اکتبر ۲۰۱۸) برای اولین بار به ۱۵۰ میلیون یورو رسید و تا زمان انتقال ۱۰۰ میلیون یورویی او به رئال نیز در همین رقم باقی ماند.

اما تجربه هفت مصدومیت و از دست دادن ۳۵ بازی در پیراهن سفیدپوشان مادریدی به همین دلیل، موجب افت ۹۰ میلیونی ارزش هازارد بلژیکی آن هم تنها در ۱۸ ماه شده است. این در حالی است که ترانسفرمارکت قیمت لیونل مسی را هم در اقدامی عجیب ۲۰ میلیون یورو کم کرده و از ۱۲۰ به ۱۰۰ میلیون یورو رسانده است که در نوع خود جالب و عجیب به نظر می‌رسد.

نکته دیگری که در این آماردهی جالب به نظر می‌رسد این است که ارزش آنسو فاتی بازیکن جوان بارسا که از لاماسیا به تیم اصلی آمده و نمایشی بی نقص ارائه داده به ۸۰ میلیون یورو رسیده و جهش فوق‌العاده‌ای داشته است.

کد خبر 449255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.