جدایی عزت الله مهرآوران از سریال شاهد

عزت الله مهرآوران که به عنوان اولین بازیگر مرد به سریال تلویزیونی «شاهد»، با کارگردانی سید سجاد حسینی پیوسته بود، به دلیل تداخل فیلمبرداری «شاهد» با یک پروژه دیگر از ادامه همکاری با این مجموعه انصراف داد.

به گزارش ایمنا، مجموعه تلویزیونی «شاهد» با کارگردانی و نویسندگی سید سجاد حسینی و تهیه کنندگی سیدعارف امامی، چندی پیش وارد مرحله انتخاب بازیگر شد و عزت الله مهرآوران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون نیز به عنوان اولین بازیگر مرد به پروژه پیوست.

حال پس از گذشت یک هفته، مهرآوران به دلیل همزمانی فیلمبرداری این دو پروژه ناچار شد تا از ادامه همکاری با مجموعه تلویزیونی «شاهد» انصراف دهد.

قرار است مجموعه تلویزیونی «شاهد»، در شِش فصل ۲۵ قسمتی، از داستان زندگی شهدای دفاع مقدس تا شهدای انقلاب را روایت کند و روی آنتن شبکه سه سیما ببرد.

به گزارش روابط عمومی سریال شاهد، سایر عوامل این مجموعه تلویزیونی عبارتند از سید احمدرضا منتظرالمهدی (مشاور پروژه)، سید سجاد حسینی (کارگردان و سرپرست نویسندگان)، سیده شیدا امامی (طراح)، رها پرویزی (مدیر تولید و جانشین تهیه)، زهرا سالکی (طراح گریم)، مریم میرباقری (طراح صحنه و لباس)، امیر نخجوان (مدیر صدابرداری)، کیوان شعبانی (مدیر تصویر برداری)، شهرزاد آذخ، محمدحسین آسفری (عکاس)، مهسا بهادری (روابط عمومی).

کد خبر 449253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.