آسفالت معابر مهم‌ترین درخواست شهروندان سمنانی از شهرداری

مدیر حوزه شهردار سمنان گفت: بیشترین فراوانی موضوعات مطرح شده از سوی شهروندان سمنانی، بهسازی آسفالت و اصلاح مسیر پیاده‌روهای معابر در سطح مناطق سه گانه شهر است.

محسن صوفی‌آبادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس گزارش آماری سامانه مدیریت شهری ۱۳۷، در شش ماه نخست سال جاری شهروندان سمنانی حدود دو هزار و ۵۰۰ تماس با این سامانه برقرار کردند که  نسبت به نیمه نخست سال قبل حدود هفت درصد کاهش داشته است.

وی افزود: از مجموع تماس های شهروندان، قریب به دو هزار درخواست در این سامانه ثبت شده و به واحدهای اجرایی شهرداری ارجاع شده است که در این میان حوزه خدمات عمرانی بیش از ۸۵ درصد موضوع پیام‌ها را به خود اختصاص داده و بیشترین فراوانی موضوعات در این حوزه نیز شامل بهسازی آسفالت و اصلاح مسیر پیاده‌روهای معابر مناطق سه گانه شهر است.

مدیر حوزه شهردار سمنان تصریح کرد: بیشترین درخواست‌های مطرح شده از سوی شهروندان ناحیه یک و منطقه دو بوده است و لکه‌گیری، بهسازی معابر و پیاده‌روها، لایروبی انهار، آبیاری درختان و رفع سد معبر ناشی از تخلیه مصالح ساختمانی بیشترین موضوعات پیام‌ها در مقایسه با سایر موضوعات شهری در شش ماه نخست امسال بوده است.

صوفی‌آبادی با بیان اینکه خدمات سامانه ۱۳۷ از مراجعات حضوری شهروندان می‌کاهد، افزود: ضرورت کارآیی سامانه ۱۳۷ از این بابت است که ارتباط بین شهروندان و شهرداری را تسهیل می‌کند تا هرگونه راهنمایی و درخواست های خود را بدون مراجعه حضوری با تماس ۱۳۷ ثبت و پیگیری کنند.

کد خبر 449235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.