کلید انتقال امباپه در دست امیر قطر

باشگاه های بزرگ زیادی خواهان جذب کلیان امباپه هستند اما کلید این انتقال دست امیر قطر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کلیان امباپه یکی از آن فوق ستاره هاست که باشگاه های زیادی را خواهان خود می‌بیند، اما انتقال او کمی سخت است.

امباپه که با مبلغی بیش از صد میلیون یورو سه فصل پیش از موناکو راهی تیم متمول پاریسی شده است با توجه به سن کمش، توانست با خروس‌ها (تیم ملی فوتبال فرانسه) قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ شود.

در عرصه باشگاهی، اما با وجود نمایش های درخشانش، نتوانسته با پاریس در اروپا به جایی برسد. هرچند که فصل قبل به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید اما در گام پایانی مغلوب مونیخ قدرتمند شد.

به همین دلیل کلیان جوان برای دستیابی موفقیت های بزرگ تر و جام های بیشتر می‌خواهد از پایتخت فرانسه جدا شود و به تیمی بزرگ‌تر برود، اما همه باید بدانند انتقال چنین بازیکنی کم هزینه و راحت نیست.

در لالیگا بارسا و رئال او را می‌خواهند. کاتالان ها از الان به فکر دوران پسامسی هستند و برای جایگزینی، کسی بهتر از امباپه نمی شناسند. رئال هم که بعد از جدایی رونالدو نتوانست مهره خوبی پیدا کند.

این درحالی است که رادیو مونته‌کارلو اعلام کرده که مسیر انتقال امباپه و رئال در دست الخلیفی نیست و تصمیم‌گیرنده اصلی 'امیر قطر" است.

مذاکرات بین دو باشگاه هنوز شروع نشده و ژانویه رئال اولین پینشهاداتش را ارائه می‌دهد و مشخص نیست آیا بارسایی‌ها هم حرکتی انجام می‌دهند یا خیر.

کد خبر 449214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.