نصب دوربین نظارت تصویری در میدان امام حسین(ع)

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: دوربین نظارت تصویری تا پایان مهرماه سال‌جاری در میدان امام حسین(ع) این منطقه نصب می‌شود.

حمید اشرفی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در حال حاضر دکل دوربین در میدان امام حسین(ع) در منطقه ۱۱ نصب شده است و تا پایان مهرماه دوربین نظارت تصویری آن بهره‌برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه برای نصب دوربین نظارت تصویری در میدان امام حسین(ع) ۴۰۰ میلیون تومان تجهیزات لازم خریداری شده است، افزود: با این اقدام امکان نظارت تصویری خیابان ابوذر و مطهری فراهم می‌شود و افزایش امنیت ترددها و کاهش ترافیک برقرار خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با اشاره به دیگر پروژه‌های عمرانی این منطقه، خاطرنشان کرد: یکی از پروژه‌های عمرانی این منطقه در سال جاری احداث خیابان کاتب اصفهانی حدفاصل خیابان‌های شهدای لیمجیر و امام رضا(ع) است.

وی با بیان اینکه خیابان کاتب اصفهانی به طول حدود ۵۰۰ متر و عرض ۲۴ متر است و اعتبار در نظر گرفته شده برای تملک و احداث آن ۷۰ میلیارد ریال است، ادامه داد: با احداث خیابان کاتب اصفهانی با توجه به وجود مجتمع‌های فرهنگیان و ایثارگران در این محدوده، مشکل تردد تعداد زیادی از شهروندان منطقه رفع می‌شود.

اشرفی از پیشرفت ۹۵ درصدی عملیات احداث خط کلکتور انتقال آب فضای سبز در این منطقه خبر داد و گفت: طول مسیر عملیات احداث خط کلکتور انتقال آب فضای سبز ۱۴۰۰ متر است که با استفاده از لوله پلی‌اتیلن سایز ۲۵۰ میلی متری از منبع ۲۵۰۰ مترمکعبی حدفاصل خیابان امام خمینی تا میدان اخلاص در حال اجراست.

وی ادامه داد: برای اجرای عملیات احداث خط کلکتور انتقال آب فضای سبز افزون بر ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که با این اقدام پساب تصفیه شده شاهین شهر در مخزن ۲۵۰۰ مترمکعبی ذخیره شده و توسط لوله‌های ۲۵۰ میلیمتر جهت آبیاری فضای سبز منتقل می‌شود.

کد خبر 449213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.