خبر تلخ رونالدو به هواداران؛ قطر ایستگاه پایانی رونالدو

فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس اعلام کرد: بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ از رقابت‌های ملی کناره‌گیری کرده و خداحافظی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وقتی نام کریستیاو رونالدو بر زبان می‌آید، یاد تلاش، پشتکار و افتخارات او می‌افتیم. کسی که طی سالیان اخیر انواع و اقسام رکوردها و جام ها را درو کرده است.

رونالدو و مسی پانزده سال است رقابت نفس‌گیری در عرصه باشگاهی داشته‌اند. یکی از اول عمر در بارسا و دیگری در منچستر رئال و حالا یووه به این رقابت ادامه می‌دهد.

کریستیانو در عرصه ملی هم موفق عمل کرده است. او با شور و شوقش توانست پرتغالی ها را به فینال یورو ۲۰۱۶ برساند و با عبور از فرانسه میزبان، تاج گذاری کند و اولین جام ملی را هم بدست آورد تا به همه افتخارات ممکن فردی و باشگاهی و ملی رسیده باشد.

این فوق ستاره در کنار همه این افتخارات، یک رکورد مهم دیگر مانده که از آن خودش نکرده است و آن هم رکورد بیشترین گل ملی است. علی دایی از کشورمان با ۱۰۹ گل ملی چندین سال است که در صدر قرار گرفته است.

رونالدو در مصاحبه ای کوتاه اعلام کرد: "جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آخرین تورنومنت ملی من است و برای فوتبال باشگاهی‌ام بعد از آن تصمیم می‌گیرم."

کریستیانو کمتر از ۱۰ گل تا شکستن رکورد تاریخی علی دایی فاصله دارد و به زودی آن را می شکند و می تواند با داشتن یک جام جهانی خاطره انگیز و عملکرد خوب به بازی های ملی خود پایان دهد.

مسلماً هر چه به پایان دوران بازی فوق ستاره هایی مانند مسی و رونالدو نزدیک می‌شویم فوتبال هم انگار هیجانش را بیشتر از دست می‌دهد و قطعاً تا سالیان سال بازیکنی حتی نزدیک به سطح این دو نفر نخواهیم دید.

کد خبر 449206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.