دستگیری ۲۳ سارق و شرور مسلح در بهبهان

زنده زنده دفن شدن زن ساوه‌ای، مرگ اعضای یک خانواده با گاز منوکسید کربن در کمالشهر، دستگیری ۲۳ سارق و شرور مسلح در بهبهان، دستگیری مردی که دو نفر را سوزاند و شاخ به شاخ مرگبار سانتافه با پژوپارس در جاده کرج به چالوس را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه، اظهار کرد: گزارشی مبنی بر تخریب واحد مسکونی در خیابان ارشاد حدفاصل خیابان‌های باهنر و صیاد شیرازی دریافت شد و بلافاصله ۱۲ نفر از نیروهای آتش‌نشانی از دو ایستگاه به همراه سه تیم اورژانس شهری در محل وقوع حادثه حضور یافتند.

محمدرضا برزگر اضافه کرد: با آغاز عملیات امداد و نجات و آواربرداری در مشاهدات اولیه مشخص شد که انفجار منجر به تخریب سه واحد مسکونی شامل یک ساختمان دو طبقه و دو واحد دیگر شده است. همچنین بر اثر این انفجار دیوار مدرسه مجاور واحدهای مسکونی تخریب شده و شیشه‌های واحدهای مسکونی مجاور نیز شکسته بود.

وی افزود: بر اثر تخریب این سه واحد مسکونی یک زن ۵۰ ساله به دلیل شدت جراحات وارده ناشی از ریزش آوار جان خود را از دست داد و دو مصدوم زن نیز توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان شهید مدرس اعزام شده و سه نفر دیگر به صورت سرپایی درمان شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی ساوه در خصوص علت وقوع حادثه گفت: آنچه واضح است اینکه انفجار مهیبی منجر به وقوع این حادثه مرگبار شده است، اما اینکه این انفجار بر اثر نشت گاز شهری یا ترکیدگی کپسول بوده است در دست بررسی است و نتایج پس از بررسی‌های دقیق توسط تیم کارشناسی آتش‌نشانی ساوه اعلام خواهد شد.

مرگ اعضای یک خانواده با گاز منوکسید کربن در کمالشهر

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز اعلام کرد که بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن سه نفر اعضای یک خانواده در کمالشهر استان البرز جان خود را از دست دادند.

مهرداد بابایی اظهار کرد: حادثه مسمومیت با گاز منواکسید کربن در کمالشهر کرج که به اورژانس البرز اعلام شد و بلافاصله نیروهای امدادی به همراه یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: حادثه دیدگان شامل یک مرد، یک زن و یک پسر بچه دو ساله بودند که قبل از رسیدن نیروهای امدادی اورژانس جان خود را از دست داده بودند، پس از تائید فوت هر سه نفر اجساد متوفیان به عوامل نیروی انتظامی در محل تحویل داده شد. سرد شدن هوا و رعایت نکردن اصول ایمنی در کاربرد وسایل گرمایشی می تواند خطرساز باشد و این اولین حادثه مرگبار فصل پاییز ۹۹ استان البرز براثر گاز گرفتگی است که به ثبت رسید.

دستگیری ۲۳ سارق و شرور مسلح که بهبهان را به هم ریخته بودند

فرمانده انتظامی بهبهان گفت: طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز با هدف برخورد قاطع با سارقان و افراد شرور از سوی ماموران این فرماندهی پس از هماهنگی با مرجع قضائی اجرا شد.

محمد عزیزی افزود: ماموران پلیس طی چند عملیات ۲۳ سارق و یک نفر شرور که اقدام به تیراندازی در یکی از محلات بهبهان کرده بودند را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه سارقان در تحقیقات پلیس به ۳۰ فقره انواع سرقت اعتراف کردند و یک دستگاه خودروی پراید، پنج دستگاه موتورسیکلت و ۳۲ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد، اظهار کرد: متهمان به مرجع قضایی تحویل داده شدند، اما از شهروندان خواهشمندیم هر گونه اطلاعات خود از فعالیت مجرمان و افراد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

دستگیری مردی که دو نفر از نزدیکان خود را سوزاند

رئیس کل دادگستری فارس گفت: آتش افروز شهر صدرا که با ایجاد حریق باعث مصدومیت دو تن از نزدیکان خود شده بود دستگیر شد.

حجت الاسلام کاظم موسوی با اعلام این خبر از صدور دستور رسیدگی سریع و تکمیل تحقیقات این پرونده خبر داد و افزود: اقدام مجرمانه این متهم و بازتاب گسترده آن در فضای مجازی باعث تحت تأثیر قرار گرفتن افکار عمومی شد و از ابتدای حادثه هماهنگی‌های قضایی و انتظامی در راستای دستگیری متهم پرونده در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: متهم پرونده هم اکنون با قرار بازداشت در زندان بسر می‌برد و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که اختلاف متهم و مصدومین حادثه خانوادگی و به خاطر سکونت مصدوم حادثه در آپارتمان متعلق به متهم بوده است.

رئیس کل دادگستری فارس خاطرنشان کرد: یک نفر از مصدومان حادثه با سوختگی ۵۵ درصدی همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان تحت درمان و مصدوم دیگر حادثه از بیمارستان ترخیص شده است.

شاخ به شاخ مرگبار سانتافه با پژوپارس در جاده کرج به چالوس

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز گفت: بر اثر برخورد رخ به رخ یک دستگاه خودرو سانتافه با پژو پارس در ابتدای جاده کرج به چالوس یک نفر فوت و دو نفر مصدوم شدند.

سید مجید فیض جعفری، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد رخ به رخ دو خودروی سانتافه و پژوپارس در کیلومتر سه جاده کرج به چالوس بلافاصله ماموران انتظامی و پلیس راه برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: با بررسی ماموران حاضر در محل حادثه مشخص شد که راننده خودروی سانتافه به دلیل ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه از مسیرش خارج شده و وارد مسیر خودرو پژو پارس شده که این امر منجر به برخورد رخ به رخ آن با خودرو پژو شده است.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز، تصریح کرد: در این حادثه راننده ۶۵ ساله خودروی پژوپارس فوت شده و علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه بی احتیاطی وناتوانی راننده خودرو سانتافه در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و عمل به توصیه‌های پلیس ضامن حفظ سلامتی رانندگان است.

کد خبر 449203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.