در گروه مرگ قرار داریم/ حضور همه تیم‌ها در یک هتل خطرناک است

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: با وجود رعایت بازیکنان و مأمورین پزشکی اما وقتی تیم‌ها در شرایط شیوع کرونا در یک هتل هستند کار خطرناکی است. اگر قرار است مجدداً این شرایط ایجاد شود باید برنامه‌ریزی شود که هر تیم در یک هتل اسکان پیدا کند.

محسن طاهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص شرایط کنونی تیم سپاهان و بازی نخست آن‌ها برابر طبس، اظهار کرد: تمرینات خوبی انجام دادیم و بازیکنان شرایط مناسبی دارند. با توجه به اینکه طبس تیم دگرگون شده‌ای است و با تیم پارسال خود متفاوت است و بازیکنان خوبی جذب کرده است، امیدوارم بازی خوبی بشود و بچه‌ها بتوانند نتیجه مناسبی کسب کنند.

وی در ارتباط با نحوه برگزاری مسابقات افزود: اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود خوب است؛ اما باتوجه به اینکه هر ۳ یا ۴ تیم در یک هتل اسکان پیدا می‌کنند، خطر شیوع بیماری کرونا زیاد می‌شود. حضور همه تیم‌ها در یک هتل خطرناک است. اگر قرار است مجدداً این شرایط ایجاد شود باید برنامه‌ریزی شود که هر تیم در یک هتل اسکان پیدا کند.

سرمربی تیم هندبال سپاهان در رابطه با گروهی که در آن قرار دارند، ادامه داد: در گروه سختی قرار داریم و گروه مقابل آسان است و حتی یک تیم دیگر بخاطر مشکلات کرونا از گروه خارج شد. اکثر تیم‌های گروه ما قوی و قدرتمند هستند و رقابت سختی دارند. در گروه مرگ قرار داریم و هرکسی از گروه بالا بیاید تا حدودی کار خود را راحت کرده است.

کد خبر 449199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.