تذکر به حناچی/تهران را به تصویر و صدای استاد شجریان عطرآگین کنید

‌رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران به شهردار پایتخت بابت کم کاری در خصوص مزین کردن فضاهای شهری به صدا و تصویر محمدرضا شجریان تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناهید خداکرمی در جلسه روز یکشنبه شورای شهر تهران با اشاره به رخداد درگذشت استاد شجریان، اظهار کرد: فقدان استاد پرآوازه هنر، کشور را در اندوه عمیقی فرو برد، فقدان این هنرمندان بزرگ تفاوت عمیق بین فرهنگ مردم و فرهنگ رسمی کشور را هم نشان داد که مردم چندین گام جلوتر از مسئولان حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه اگر مسئولان فرهنگی با مردم همراه نشوند آینده خوبی برای آینده کشور متصور نیست، گفت: شورای شهر تهران فعالیت خود را بر مبنای رأی بی‌سابقه شهروندان آغاز کرد و مسئولیت سنگینی را بر دوش دارد؛ پاسخ به عواطف و احساسات شهروندان کم‌ترین کاری است که می‌توانیم بکنیم.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اکران محدود تصاویر استاد شجریان در فضاهای شهری، خاطرنشان کرد: این اتفاق در زمان درگذشت آیت‌الله صانعی هم افتاد. شهرداری در جبران آن کم کاری، فضاهای تبلیغاتی بزرگراهی و مترو را به صدا و تصویر استاد شجریان عطرآگین کند، بابت این کم کاری به شهردار تهران تذکر می‌دهم!

کد خبر 449184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.