اختلاف عجیب رونالدو و بازیکنان سری‌آ در دریافت حقوق

بازیکنان حاضر در سری‌آ اختلاف عجیبی در دریافت حقوق دارند. رونالدو در این لیست صدرنشین مطلق است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه‌های ایتالیایی با انتشار گزارشی از دستمزد بازیکنان سری‌آ در فصل ۲۱-۲۰۲۰ پرده برداشت. مطابق این گزارش کریستیانو رونالدو فوق ستاره یوونتوس با دستمزدی ۳۱ میلیون یورویی در رده نخست بازیکنان سری‌آ قرار دارد.

هم‌تیمی‌های او، ماتیاس ده‌لیخت با ۸ میلیون یورو و پائولو دیبالا با ۷.۳ میلیون یورو اختلاف چشمگیری با CR7 دارند در رده‌های بعدی حضور دارند. لئوناردو بونوچی نیز با ۶.۵ میلیون یورو، پردرآمدترین بازیکن ایتالیایی لیگ محسوب می‌شود.

اما در سمت دیگر حضور جیان‌لوکا فرابوتا مدافع ۲۱ ساله یووه با دستمزد سالانه تنها ۱۰۰ هزار یورو به صورت سالیانه در بین کم‌درآمدترین‌ها جلب توجه می‌کند.

فرابوتا با نظر پیرلو از تیم زیر ۲۳ ساله‌ها به تیم اصلی ملحق شده و در کنار ستاره‌ای حضور دارد که ۳۱۰ برابر بیشتر از او حقوق می‌گیرد! مارتین پالومبو هافبک ۱۸ ساله اودینزه با ۴۰ هزار یورو، کم‌درآمدترین بازیکن لیگ بشمار می‌رود.

این اختلاف فاحش بین کریس رونالدو با ۳۱ میلیون یورو فرابوتا با ۱۰۰ هزار یورو می‌تواند کمی عجیب و در عین حال جالب توجه باشد. این دو نفر اختلاف ۳۱۰ برابری در میزان دریافت حقوق با آن دارند.

کد خبر 449182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.