موزائیک‌فرش ۱۱ هزار مترمربع از معابر تالش

شهردار تالش گفت: از بهمن ماه سال ۱۳۹۷ تاکنون ۱۱ هزار و ۳۰۰ مترمربع موزائیک فرش با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال در معابر سطح شهر تالش اجرا شده است.

شهرام غنی زاده، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در این طرح، موزائیک فرش در بلوار پاییزان به متراژ دو هزار و ۸۰۰ متر مربع، میدان امام حسین (ع) یک هزار و ۱۵۰ متر مربع، خیابان‌های هفت تیر یک هزار و ۴۰۰ متر مربع، سید نیکی یک هزار و ۴۰۰ متر مربع، ۲۰ متری جمهوری اسلامی ۶۰۰ متر مربع، شهید افرازی ۵۸۰ متر مربع، شهرداری ۳۰۰ متر مربع، فارابی ۳۰۰ متر مربع، امام خمینی (ره) ۲۵۰ متر مربع، شهید مهر قربانی ۵۰ متر مربع و در سایر خیابان‌های شهر دو هزار و ۵۰۰ متر مربع در مجموع با اعتباری بالغ ۱۱ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال اجرا شده است.

وی افزود: از بهمن ماه سال ۱۳۹۷ تاکنون، ۶۵۰ متر کانال در بلوار تالشان، خیابان کشاورز، جاده دسترسی معلولین، بلوار پاییزان، اطلسی دو، میدان امام حسین و خیابان جوان تالش اجرا شده است.

شهردار تالش عنوان کرد: در این مدت، احداث کانیوو وسط خیابان مسکران به طول ۱۴۳ مترمربع و انقلاب به طول یکصد متر، اصلاح و پیاده‌روسازی ورودی دانشگاه آزاد، اصلاح هندسی ترافیکی تقاطع طالقانی و فداییان اسلام و اصلاح و نصب جدا کننده میدان امام علی (ع) به طرف خیابان امام خمینی (ره) و ۲۰ متری جمهوری اسلامی انجام شده است.

غنی زاده خاطرنشان کرد: احداث دیواره حفاظتی به طول ۴۱۵ متر شامل دیواره روبروی اداره تأمین اجتماعی، دیواره حفاظتی رودخانه کرگانرود، تیزرود و شهید نواب صفوی از دیگر اقدامات شهرداری تالش در این مدت بوده است.

به گزارش ایمنا، شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و چهار بخش مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود است که در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد. مرکز آن شهر هشتپر و در حدود ۵۴ هزار و ۱۷۸ نفر جمعیت دارد.

کد خبر 449173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.