روزنامه‌های ورزشی ۲۰ مهر؛ پرسپولیس با امتیاز منفی لیگ را آغاز می‌کند؟ 

به ادعای برخی رسانه‌ها باشگاه پرسپولیس در صورت پرداخت نکردن مطالبات برانکو طی ۴۸ ساعت آینده با کسر شش امتیاز قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر مواجه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –یکشنبه ۲۰ مهر- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "۳۰۰ هزار دلار می‌دهم رضایت نامه‌ام را بدهید" مدعی شد بشار رسن هافبک عراقی توانمند پرسپولیس با داشتن پیشنهاد ۱.۲ میلیون دلاری از قطر به طور جدی در فکر جدایی از پرسپولیس است.

"گل" با عنوان"از تماس علی آقا ممنونم اما تمام تمرکزم روی موفقیت استقلال است" به گفته‌های امیر ارسلان مطهری بعد از پیشنهاد جدی باشگاه تراکتور پرداخت، پیشنهادی که رد آن توسط مهاجم استقلال نشان از انگیزه او در پیراهن آبی دارد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "مدیران پرسپولیس فقط دروغ می‌گویند" به اظهارات تند وکیل برانکو بر علیه مدیران پرسپولیس پرداخت، کسی که مدعی شد فیفا با دادن مهلت‌های زیادی به مدیران پرسپولیس سعی در حل مشکل آنها داشته ولی هرگز پرداختی توسط مدیران پرسپولیس انجام نشده است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "دست پر فکری" به دور نگاه استقلال در لیگ بیستم پرداخت، تیمی که با کادری متعصب و بازیکنانی که در این فصل به ثبات نسبی رسیدند امیدهای زیادی را برای موفقیت دارد.

"ایران ورزشی" با عنوان"بمب ساعتی" مدعی شد پرسپولیس در صورت پرداخت نکردن طلب ۷۸۴ هزار یورویی برانکو طی ۴۸ ساعت آینده باید لیگ بیستم را با کسر شش امتیاز آغاز کند.

"شوت" با عنوان "فینال آسیا با جیب خالی" به وضعیت سیاه مالی در نیمه سرخ پایتخت پرداخت، وضعیتی که گویا مدیران این تیم برنامه‌ای نیز برای ترمیم آن ندارند.

" پرسپولیس" با عنوان"…و حالا بشار" مدعی شد بشار رسن هافبک میانی و موفق پرسپولیس علاوه بر پیشنهاد سنگین از قطر از کرواسی نیز پیشنهاد دارد و گویا بعد از دوره حضور چند ساله این بازیکن در ایران باید منتظر جدایی او باشیم.

"صدای سپاهان" با عنوان "بازگشت ساکت به سپاهان آرزوی دیرینه هواداران سپاهان بود" به تجلیل بخشی از مدیران شهرداری اصفهان و تحریریه این روزنامه از محمدرضا ساکت مدیر محبوب سپاهانی‌ها پرداخت.

کد خبر 449171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.