بهترین نیروگاه‌های قابل حمل ۲۰۲۰ چیست؟

نیروگاه‌های قابل حمل ابزارهایی به اندازه یک جعبه هستند که می‌توانند در سفرها یا هر جای دیگری که به برق نیاز دارید، همراه شما باشند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، بعضی از نیروگاه‌های قابل حمل با باتری‌های قابل شارژ و بعضی دیگر با بنزین عمل می‌کنند، اما هر دو مدل آن‌ها کار مشابهی انجام می‌دهند. هر کدام از نیروگاه‌های قابل حمل دارای طرح و ویژگی خاص خود است. با استفاده از درگاه‌های مختلف موجود روی این نیروگاه‌ها می‌توان محصولات مختلف را شارژ کرد. در ادامه به بررسی تعدادی از آن‌ها می‌پردازیم:

Jackery Explorer

نیروگاه قابل حمل Jackery Explorer 1000 نسبتاً کوچک و وزن آن ۲۲ پوند است. این محصول فضای لازم را برای سه خروجی سه شاخه، دو پورت USB-C و دو پورت USB-A دارد. صفحه نمایش این نوع نیروگاه به آسانی قابل خواندن بوده و ظرفیت آن ۱۰۰۲ وات ساعت است. قیمت ارزیابی شده برای این نوع نیروگاه هزار دلار است.

Klein Tools KTB5

در صورتی که به نیروگاه قدرتمندی مانند Jackery Explorer 1000 نیاز ندارید Klein Tools KTB5 می‌تواند گزینه خوبی باشد. با وجود اینکه ظرفیت این محصول نصف ظرفیت Jackery Explorer 1000 و ۵۴۶ وات ساعت است، عملکرد بسیار قابل قبول و مناسبی دارد. نیروگاه Klein Tools KTB5 با ایجاد فضا برای دو پورت USB-C و دو پورت USB-A، امکان شارژ کردن محصولات الکتریکی متفاوت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. وزن این نیروگاه قابل حمل ۱۲ پوند و قیمت آن ۵۰۰ دلار است.

Rockpals 300W

نیروگاه Rockpals 300W دارای چندین خروجی متفاوت برای شارژ کردن محصولات الکتریکی است که شامل یک خروجی سه شاخه، چهار پورت USB-A و چندین نوع پورت دیگر می‌شود. این نوع نیروگاه با قیمت ۲۷۰ دلار، مقرون به صرفه‌ترین نیروگاه در نظر گرفته شده است. ظرفیت این نوع نیروگاه ۲۸۰ وات ساعت و وزن آن ۷.۵ پوند است.

Goal Zero Yeti 200x

در صورتی که به دنبال یک نیروگاه قابل حمل هستید، Goal Zero Yeti 200x گزینه خوبی است، زیرا یک دسته در قسمت بالای آن قرار دارد. ظرفیت این نیروگاه قابل حمل ۱۸۷ وات ساعت است و دو پورت USB-A و دو پورت USB-C دارد. قیمت این نیروگاه ۳۰۰ دلار ارزیابی شده است.

Blackfire PAC500

ظرفیت نیروگاه قابل حمل Blackfire PAC500، حدوداً ۵۴۶ وات ساعت و قیمت آن ۵۰۰ دلار است. این محصول دارای دو پورت USB-C و دو پورت USB-A است که می‌توان محصولات متفاوت را با آن شارژ کرد. صفحه نمایش این نیروگاه قابل حمل به آسانی قابل خواندن است و مقدار ولتاژ یا مدت زمان باقی مانده برای شارژ محصولات را نشان می‌دهد. این محصول بسیار سبک است و به راحتی حمل می‌شود.

کد خبر 449158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.