بازار مجازی صنایع دستی بندرعباس راه‌اندازی می‌شود / آغاز ثبت‌نام متقاضیان

مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری‌های شهرداری بندرعباس از راه‌اندازی بازار مجازی فروش صنایع‌دستی خبر داد.

به گزارش ایمنا، احمد پایدار در این ارتباط اظهار کرد: راه‌اندازی بازار مجازی فروش صنایع‌دستی در راستای پیوستن بندرعباس به شبکه جهانی شهرهای خلاق در زمینه صنایع دستی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در فاز نخست بازار مجازی صنایع‌دستی، فروش داخل کشور مدنظر قرار دارد، افزود: در فاز بعدی نیز امیدواریم با رفع موانع، بازار فروش خارجی نیز راه‌اندازی شود.

مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری‌های شهرداری بندرعباس با بیان اینکه مرحله نخست ثبت‌نام تا پایان مهرماه جاری ادامه می‌یابد، ادامه داد: ثبت‌نام متقاضیان در این بازار مجازی آغاز شده و تاکنون با استقبال خوبی نیز روبرو بوده است.

پایدار با تاکید بر اینکه به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ثبت‌نام به صورت مجازی و غیر حضوری انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: هدف از راه اندازی بازار مجازی صنایع دستی بندرعباس، رفع چالش‌های دسترسی مشتریان به بازار صنایع دستی و آسان کردن روند فروش اینگونه تولیدات است.

وی تاکید کرد: کارآفرینان خلاق صنایع‌دستی بندرعباس برای دستیابی آسان به بازارهای داخلی و خارجی و فروش تولیدات فاخر خود با مراجعه حضوری یا تماس با این مرکز می‌توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری‌های شهرداری بندرعباس اظهار کرد: در بازار مجازی صنایع دستی بندرعباس علاوه بر ایجاد بانک اطلاعاتی هنرمندان و آثار هنری این قشر، امکان خرید و فروش محصولات آنان نیز فراهم می‌شود و هنرمندان خانگی، تولید کنندگان، کارگاه‌ها، بازاریابان، انجمن‌های مردمی و بخشی خصوصی می‌توانند در این بازار مجازی، نام‌نویسی کنند.

پایدار ادامه داد: توسعه اقتصادی خلاق شهر بندرعباس، کمک به معیشت صنعتگران بویژه بانوان، گسترش کلان محصولات فرهنگی بندرعباس و افزایش مشارکت شهروندان از دیگر اهداف راه اندازی این بازار است.

گفتنی است، کارآفرینان و علاقمندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با شماره تلفن‌های ۳۲۲۳۶۷۳۹-۰۷۶، ۳۲۲۳۷۱۵۶-۰۷۶ و ۰۹۳۸۰۹۸۱۷۹۵ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 449132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.