تاکید روسای بنیاد شهید و دانشگاه آزاد بر حمایت از دانشجویان ایثارگر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نشستی ضمن بررسی موضوعات آموزشی و فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر، بر هماهنگی بیشتر در اجرای قوانین حمایتی آموزشی و فرهنگی ایثارگران تاکید کردند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، نشست هماهنگی و تبادل نظر مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مهندس سعید اوحدی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در محل دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این دیدار ضمن تأکید بر توافقات و مصوبات قبلی، نحوه تعامل آموزشی و شهریه دانشجویی مورد بررسی و توافق قرار گرفت.

در این جلسه یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد، ملک محمد نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد، محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد، محمدمهدی فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی و احمد صالحی آرا رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند.

سامانه یکپارچه آموزشیار در دانشگاه آزاد اسلامی نیز راه‌اندازی شده که یکی از مصوبات نشست مرداد ۹۵ ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر دانشگاه بوده که با همت مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی تحقق یافته است.

بیش از ۴۸ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر اکنون در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و در مقاطع تحصیلی گوناگون مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر 449109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.