تمدید تعطیلی یک هفته‌ای مراکز گردشگری ناژوان

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی کرونا، تعطیلی مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان یک هفته دیگر تمدید شد و زمان بازگشایی آنها در گرو تصمیمات این ستاد خواهد بود.

سید رسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از یک هفته پیش تاکنون تمامی ورودی‌های ناژوان به روی خودروها مسدود شده است.

وی تصریح کرد: مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان شامل آکواریوم ناژوان، باغ پرندگان، موزه صدف‌ها، باغ خزندگان، باغ موزه پروانه‌ها، تله سیژ است و در این منطقه فضاهایی همچون زمین‌های ورزشی، استخر، کمپینگ، زمین‌های بازی کودکان، ایستگاه‌های درشکه سواری، اسب سواری، قایق‌رانی و محوطه دوچرخه‌سواری زیر نظر مدیریت طرح ساماندهی ناژوان وابسته به شهرداری اصفهان وجود دارد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون ضد عفونی تمامی ورودی مراکز گردشگری ناژوان، مجموعه‌های تفریحی، سرویس‌های بهداشتی و ساختمان اداری مدیریت طرح ساماندهی ناژوان به صورت مستمر انجام شده است.

وی با اشاره به لزوم جدی گرفتن مسائل بهداشت فردی در تمامی محیط‌، اظهار کرد: ناژوان نیز که به دلیل موقعیت گردشگری و تفریحی خود همواره مورد توجه عموم مردم بوده و روزانه تعداد زیادی از شهروندان از فضاهای تفریحی و گردشگری آن استفاده می‌کردند، با توجه به اوج گیری دوباره کرونا و به دستور ستاد مربوطه، تمام مراکز آن تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

کد خبر 449099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.