کلید انتقال کاوانی به منچستر چه بود؟

ستاره اروگوئه‌ای که اخیراً به تیم منچستریونایتد پیوسته، تحت ‌تأثیر مشورت یکی از ستاره‌های سابق منچستر، این باشگاه را به عنوان مقصد خود برای این پنجره نقل و انتقالاتی انتخاب کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، پیوستن ادینسون کاوانی به منچستریونایتد شاید یکی از مهمترین نقل و انتقالات پنجره اخیر بود. اگرچه این بازیکن به صورت آزاد به جمع شیاطین سرخ پیوست، اما حضور او در این تیم می‌تواند باعث حل شدن مشکلات زیادی شود و بسیاری از هواداران این انتقال را یکی از مهمترین های پنجره تابستانی می‌دانند.

کاوانی در تازه‌ترین صحبت‌های خود عنوان کرده است که در لحظات پایانی، مشورت با یکی از دوستان و بازیکنان سابق منچستریونایتد باعث شده است تا این باشگاه را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند: خب همانطور که مشخص است من مرتب با آندر هررا و دی ماریا صحبت می‌کردم، بالاخره این دو نفر هم تیمی‌های من بودند. در لحظات آخر با هررا برای تصمیم‌گیری مشورت کردم و او من را برای پیوستن به منچستر متقاعد کرد.

وی ادامه داد: من آندر را تحسین می‌کنم و می‌دانستم که مشورت با او می‌تواند به من کمک کند. حرف‌هایی که او به من زد روی انتخاب من تأثیر بسیار زیادی داشت و در نهایت پس از اینکه صحبتم با هررا تمام شد، توافق با منچستریونایتد را نهایی کردم.

کاوانی در ۵۵۶ بازی موفق به زدن ۳۴۱ گل شده و این آمار نشان دهنده شانس بالای او برای قرارگیری در نوک پیکان خط حمله است. شاگردان سولسشر که در این روزها شرایط خوبی ندارند، امیدوارند تا با حضور ادینسون کاوانی، بازیکن سابق پاریس سن ژرمن در ترکیب تیمشان بتوانند دوباره به روزهای خوب خود بازگردند.

شیاطین سرخ برای روحیه بخشی به کاوانی که با قراردادی یک ساله به منچستر رفت، پیراهن شماره ۹ تیم را به او دادند؛ شماره‌ای که پیش از این بازیکنان بزرگی همچون جورج بست، اریک کانتونا، دیوید بکام و کریستیانو رونالدو آن را بر تن کرده اند. کاوانی در همین رابطه در بخش پایانی صحبت‌های خود اشاره کرد: پوشیدن پیراهن شماره ۹ در تیمی مانند منچستر به شما احساس مسئولیت بزرگی می‌دهد. چالش‌های زیادی در پیش است و خودم را برای آن‌ها آماده می‌کنم و امیدوارم که بتوانم شایسته پوشیدن این پیراهن باشم و به لیست بازیکنان بزرگی بپیوندم که پیش از این فرصت حضور در ترکیب یونایتد را داشته‌اند.

کد خبر 449070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.