دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادان متجاهر با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرایم در این شهرستان و دستگیری ۳۸ خرده فروش و ۲۷ معتاد خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمیدرضا اکبری با اعلام این خبر، اظهار کرد: در راستای برخورد با هنجارشکنان جامعه، ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از سرقت و کاهش جرایم و همچنین پیشگیری از گسترش کانون‌های جرم در سطح شهرستان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و جمع‌آوری معتادان متجاهر پس از شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده با اقتدار کامل روز گذشته در سطح کلانشهر اصفهان اجرایی شد.

سرهنگ اکبری ادامه داد: در اجرای این طرح پلیس با هماهنگی قضائی با به ورود به محل‌های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش شهروندان شده بودند اقدام کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در نتیجه این طرح تعداد ۳۸ خرده فروش مواد مخدر و ۲۷ نفر از معتادان متجاهر و کارتن خواب جمع آوری و جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مراکز ترک اعتیاد منتقل و خرده فروشان مواد مخدر پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در نتیجه اجرای این طرح یک کیلو و ۹۴ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۶ دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند به منظور ارتقای امنیت عمومی، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 449068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.