مسی بیشتر با پنالتی گل می‌زند یا رونالدو؟

مقایسه گلهای به غیر از ضربات پنالتی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نشان می دهد که در این مورد برتری قاطعانه با ابرستاره آرژانتینی بوده است.

به گزارش ایمنا، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بدون شک مهمترین ستاره‌های دوران اخیر فوتبال هستند. دو ابرستاره‌ای که هر کدام هوادارانی بی‌شمار دارند؛ هوادارانی که برای مقایسه اسطوره‌های محبوب خود از هیچ آمار و بهانه‌ای غافل نمی‌شوند.

یکی از نکاتی که بارها سوژه کشمکش بین هواداران مسی و رونالدو بوده گل‌هایی است که این دو از روی نقطه پنالتی به ثمر می‌رسانند. حتماً در شبکه‌های اجتماعی یا در رسانه‌ها شاهد بحث‌های دو گروه دراین‌باره و متهم کردن اسطوره گروه دیگر به استاد پنالتی بودن بوده‌اید، اما آمار و ارقام دراین‌باره چه می‌گوید و در دوازده فصل گذشته از بین مسی و رونالدو کدامیک گل‌های بیشتری از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است؟

در بررسی ۱۲ فصل گذشته، فصل‌های درخشش دو اسطوره بزرگ دنیای فوتبال مشخص می‌شود که در اکثر قریب به اتفاق موارد گل‌های به ثمر رسیده از روی نقطه پنالتی رونالدو بیشتر از مسی بوده. یا به عبارت دقیق‌تر اگر گل‌های پنالتی را از مجموع گل‌های این دو ستاره کم کنیم و تعداد گل‌هایی که در جریان عادی بازی به ثمر رسیده را به حساب بیاوریم، برتری با لیونل مسی بوده است.

منبع: ورزش۳

کد خبر 449050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.