گاسپرینی: این روزها همه مثل آتالانتا بازی می کنند

سرمربی تیم فوتبال آتالانتا از عملکرد بازیکنان تیمش در رقابت‌ها تمجید کرد و اعتقاد دارد که این تیم بر روش بازی باشگاه‌های دیگر ایتالیا نیز تاثیر گذاشته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، جیان پرو گاسپرینی سرمربی تیم فوتبال آتالانتا در تازه‌ترین صحبت‌های خود از عملکرد تیمش تمجید کرد  و سبک بازی بازیکنانش را الگوی سایر بازیکنان شاغل در سری آ عنوان کرده است.

گاسپرینی که همراه با آتالانتا موفق شد در فصل قبلی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تا مرحله یک چهارم نهایی پیش برود و یکی از شگفتی‌های فصل گذشته فوتبال را خلق کند در فصل جاری نیز عملکرد بسیار خوبی داشته و موفق شده در پنج بازی، چهار پیروزی کسب کند. سرمربی این تیم در رابطه با تأثیرگذاری تیمش بر دیگر باشگاه‌های ایتالیایی گفت: زمانی بازی کردن با سه مدافع مرسوم نبود اما امروزه به خاطر سبک بازی آتالانتا می‌بینیم که حتی تیم‌های دیگری در سری آ همچون یوونتوس، رم، اینتر و لاتزیو هم ترکیب با سه دفاع روی آورده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: البته نباید فراموش کرد که اگر امروز سبک بازی مورد نظر من به خوبی با استقبال مواجه شده به خاطر بازیکنان تیم است که باید از آن‌ها تشکر کنم چون به خوبی ذهنیت من را در زمین بازی پیاده کردند. بسیاری اعتقاد دارند که نکته کلیدی در فوتبال دوندگی بالاست اما شما می‌بینید که در آتالانتا تکنیک بیشتر اهمیت دارد و با تمرکز بر همین موضوع ما موفق شدیم فصل گذشته ۹۸ گل به ثمر برسانیم. به اعتقاد من مهمترین نکته این است که همه بازیکنان در جریان بازی نقش داشته باشند و حتی دروازه‌بان ما نیز در این زمینه نقش فعال دارد.

تیم شهر برگامو این روزها حال و هوای خوبی دارد و علاوه بر نشستن در جایگاه صدر سری آ ایتالیا، امیدوار است تا بتواند روند امیدوار کننده خود در لیگ قهرمانان را همچون فصل گذشته در پیش بگیرد و شاید این بار حتی به مراحل بالاتر صعود کند.

کد خبر 449031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.