آغاز طرح تبدیل وضعیت رایگان وانت‌بار بنزین‌سوز به دوگانه‌سوز فعال

معاون اجرایی سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری اصفهان از آغاز طرح تبدیل وضعیت رایگان وانت بار بنزین‌سوز به دوگانه‌سوز فعال در حوزه حمل و نقل درون شهری خبر داد.

مجتبی فروزنده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور اجرایی شدن مصوبه شورای اقتصاد با موضوع حمایت از تولید و تبدیل کارخانه‌ای و کارگاهی بیش از یک میلیون ناوگان درون شهری به ویژه وانت بارهای بنزینی به CNG سوز، طرح تبدیل وضعیت رایگان وانت بار بنزین سوز به دوگانه سوز فعال در حوزه حمل و نقل درون شهری اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به وجود حجم بالای ناوگان بنزین سوز باری فعال در حوزه حمل و نقل درون شهری، افزود: در راستای این طرح، متقاضیان می‌توانند با به سایت GCR.NIOPDC.IR مراجعه کرده و نسبت به ثبت اطلاعات ناوگان خود اقدام کنند.

معاون اجرایی سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: جهت بهره‌مندی ناوگان بنزینی و ثبت نام در طرح فوق، داشتن پروانه فعالیت و اشتغال الزامی است و متقاضیان به شرط ساماندهی و دریافت پروانه مشمول خدمات اعلام شده، هستند.

وی با تاکید بر اینکه متقاضیان می‌توانند جهت دریافت پروانه به شرکت‌های زیر مجموعه سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان مراجعه کنند، گفت: مالکان ناوگان جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.hamlebar.com مراجعه یا شماره تلفن‌های ۰۳۱۳۷۳۸۳۹۲۰ تا ۲۳ تماس بگیرند.

کد خبر 449025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.