بارش ۲۴ میلی متر باران در خوانسار/هوا سردتر می‌شود

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی از کاهش ۴ تا ۵ درجه‌ای کمینه دمای هوا در بسیاری از مناطق استان اصفهان در ۲۴ ساعت آینده خبر داد و گفت: جوی پایدار تا اواسط هفته در اصفهان حاکم می‌شود.

آسیه آقایی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر تضعیف ناپایداری‌های جوی از امروز و استقرار جوی به نسبت پایدار در سطح استان اصفهان از فردا تا اواسط هفته است.

وی افزود: امروز وضعیت جوی بسیاری از مناطق استان کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی وزش باد به نسبت شدید و بتدریج کاهش ابر پیش بینی می‌شود و این روند تا فردا نیز ادامه دارد.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به کاهش چهار تا پنج درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۲۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به هشت درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

وی با بیان اینکه چوپانان با دمای ۲۲ درجه سانتی گراد بالای صفر گرم‌ترین منطقه استان در ۲۴ ساعت آینده پیش بینی می‌شود، اضافه کرد: بوئین و میاندشت با دمای یک درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین منطقه استان در این بازه زمانی است.

آقایی به بارندگی‌های روز گذشته در سطح استان اشاره کرد و افزود: بیشترین بارش به ترتیب از خوانسار با میانگین ۲۴.۴، گلپایگان ۱۰، دهق ۸.۸، داران هشت، بوئین و میاندشت ۶.۶ و علویجه ۴.۴ میلی متر گزارش شده است.

کد خبر 449019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.