ضدعفونی شبانه اتوبوس‌های شهر اصفهان توسط نیروهای متخصص

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: تمام ناوگان فعال بخش دولتی و خصوصی اتوبوسرانی اصفهان هر شب پس از اتمام خدمات‌رسانی در سه توقفگاه‌ اتوبوسرانی توسط ۱۰ نفر نیروی متخصص با استفاده از محلول‌های ویژه ضدعفونی می‌شود.

سید عباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کارگاه آموزشی جهت چگونگی نظافت اتوبوس‌ها و پایانه‌ها توسط نیروهای بهداشت و واحد آموزش برگزار شده است.

وی افزود: مواد ضدعفونی کننده تحویل رانندگان اتوبوس شده تا در پایان هر سرویس و رسیدن به انتهای خطوط ضدعفونی فضاهای تماس مسافران را انجام دهند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه ماسک و دستکش در اختیار رانندگان اتوبوس‌های شهر قرار گرفته است، افزود: با توجه به دستورالعمل ۴۱ ماده‌ای ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرداری اصفهان استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در ناوگان حمل و نقل عمومی الزامی است.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات بهداشتی شامل استفاده از دستکش، ماسک و ضدعفونی‌کردن گیت‌های ایستگاه‌های BRT به طور گسترده توسط عوامل شرکت واحد اتوبوسرانی در حال انجام است.

روحانی ادامه داد: با همکاری انجمن ناشنوایان اصفهان تعداد دو هزار پوستر با عنوان «مسافران محترم، لطفاً ماسک بزنید!» داخل اتوبوس‌های شهر، باجه‌های شارژ بلیت و ایستگاه‌های اتوبوس نصب شده است.

وی با اشاره به لزوم ضدعفونی کردن اتوبوس‌های در اختیار بخش خصوصی، گفت: مواد مورد نیاز برای ضدعفونی اتوبوس‌های در اختیار بخش خصوصی به مالکان تحویل داده شده و ضدعفونی با نظارت ویژه توسط شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان انجام می‌شود.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه اظهار کرد: با توجه به ضرورت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در حال حاضر نسبت به کاهش تعداد ناوگان فعال اقدام نخواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مسافران اتوبوس، به شهروندان توصیه کرد: هنگام استفاده از خدمات اتوبوس محلول‌های ضدعفونی کننده همراه خود داشته باشند.

روحانی افزود: شهروندان می‌توانند برای اعلام انتقادات یا پیشنهادات خود با شماره روابط عمومی ۰۹۰۱۸۷۰۷۷۰۰ تماس گرفته و یا به کانال‌های شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان در شبکه‌های اجتماعی به نشانی busofisfahan@ مراجعه کنند.

کد خبر 449002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.