فعالیت گرمخانه مردان کرج از اول آبان ماه آغاز می‌شود

معاون خدمات شهری شهردار کرج گفت: گرمخانه بانوان این شهرداری فعال است و گرمخانه آقایان نیز از ابتدای آبان ماه فعال می‌شود.

علی اصغر همتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز مجدد فعالیت گرمخانه‌ها در کرج، اظهار کرد: گرمخانه آقایان مانند سنوات گذشته از اوایل آبان ماه با ظرفیت روزانه ۱۱۰ نفر در میدان قدس فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: گرمخانه ویژه آقایان با توجه به وجود بیماری کرونا و در راستای حفظ سلامت جامعه تا پایان خردادماه فعالیت داشته که با پیگیری و تخصیص اعتبارات لازم گرمخانه آقایان با انعقاد قرارداد از اول آبان ماه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

معاون خدمات شهری شهردار کرج تصریح کرد: گرمخانه بانوان در سال جاری با وجود شیوع ویروس کرونا تعطیل نبوده و همچنان به صورت مستمر و شبانه روزی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال فعالیت است.

وی خاطرنشان کرد: گرمخانه بانوان کرج با ظرفیت پذیرش ۶۰ نفر فعال است و به مددجویان ارائه خدمات می‌کند.

همتی با بیان اینکه برای گرمخانه بانوان امکاناتی از جمله تخت، ملحفه و پتو پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: اقدامات تشدیدی در نظافت و ضدعفونی محیط در دستور کار پیمانکار مربوطه قرار دارد.

وی از ارائه درخواست استقرار تیم پزشکی در گرمخانه‌های کرج خبر داد و خاطرنشان کرد: طبق مکاتبات شده با دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، تحقق این مطالبه در دست پیگیری است.

کد خبر 448997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.