جمع آوری روزانه ۱۵۰ تن زباله در شهر یاسوج

مدیر پسماند شهرداری یاسوج گفت: روزانه حدود ۱۵۰ تن زباله توسط پاکبانان از سطح شهر یاسوج جمع آوری می شود.

به گزارش ایمنا، سید محمد کریمی اظهار کرد: روزانه حدود ۱۵۰ تن زباله در شهر یاسوج تولید شده که توسط پاکبانان شهرداری از سطح شهر جمع آوری می‌شوند.

وی تصریح کرد: پسماندهای کرونایی به صورت ویژه جمع آوری شده و بعد از بی خطرسازی به جایگاه زباله شهر یاسوج یعنی “دوپشته دشتروم” انتقال و در آن محل با آهک دفن و معدوم می‌شوند.

مدیر پسماند شهرداری یاسوج اظهار کرد: در این مدت و با شیوع بیماری کرونا با توجه به مشکلات و کمبود امکانات از جمله دستکش و ماسک، خدمات رسانی پاکبانان همچنان ادامه داشته و متوقف نشده است.

کریمی تاکید کرد: در این مدت دو نفر از پاکبانان شهر یاسوج به کرونا مبتلا شدند که شاید در تماس قرار گرفتن این نیروها با پسماندهای آلوده علت ابتلای آن‌ها بوده، همچنین این نیروها با گذراندن دوره درمان و به دست آوردن سلامتی کامل به محل کار خود برگشتند.

وی خاطرنشان کرد: از همشهریان تقاضا داریم که دستمال، دستکش و ماسک خود را بعد از استفاده در محیط رها نکنند و آن‌ها را درون نایلون سربسته گذاشته و در محل مناسبی قرار دهند که برای جمع آوری و دفن آن‌ها اقدام شود.

مدیر پسماند شهرداری یاسوج خاطرنشان کرد: همچنین شهرداری برنامه‌ای جهت جمع آوری و سامان دهی سگ‌های ولگرد شهر دارد که طی هفته‌های آینده این برنامه شروع خواهد شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 448996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.