بازداشت قاتل فراری کمتر از ۸ ساعت در کهگیلویه و بویراحمد

شناسایی عامل مزاحمت اینترنتی در یزد، انفجار مرگبار خانه‌ای در ساوه، گم شدن دو زن و چهار مرد در ارتفاعات اشترانکوه، آتش‌سوزی در ایستگاه مترو اکباتان تهران و بازداشت قاتل فراری کمتر از هشت ساعت در کهگیلویه و بویراحمد را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس پلیس فتا یزد از شناسایی عامل یک پرونده مزاحمت اینترنتی در این استان خبر داد و اظهار کرد: متهم قبلا با شاکیه نامزد بوده و با هدف تهدید شاکیه و مزاحمت اینترنتی قصد بازگشتن به زندگی او را داشت.

مرتضی ابوطالبی تصریح کرد: در پی وصول یک فقره پرونده قضائی به پلیس فتا مبنی بر تهدید و انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصی در شبکه‌های اجتماعی پرونده مقدماتی تشکیل شد و رسیدگی آن در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که فرد مزاحم به خوبی از وضعیت خانه و خانواده شاکیه اطلاعات زیادی دارد که ظن مأموران را به آشنا بودن متهم تقویت کرد.

رئیس پلیس فتای استان یزد گفت: کارشناسان پلیس با بررسی‌های فنی و تخصصی موضوع را با جدیت بررسی کردند و در نهایت توانستند ظرف مدت کوتاهی آدرس و مشخصات متهم را شناسایی کرده و پس از اخذ دستور مقام قضائی وی را برای بازجویی به پلیس فتا استان انتقال دادند.

ابوطالبی تصریح کرد: متهم که نامزد سابق شاکیه بوده در بازجویی‌های ابتدایی منکر هرگونه عمل مجرمانه می‌شود که پس از مواجه با مستندات جمع‌آوری شده توسط پلیس لب به اعتراف گشود و صراحتاً به بزه انتسابی اقرار کرده و عنوان کرد مدتی با شاکیه نامزد بودم، اما پس از مدتی با توجه به اختلافات پیش آمده با خانواده شاکیه، نامزدی ما بهم خورد و من با تهدید کردن شاکیه قصد بازگشتن به زندگی او را داشتم.

وی افزود: فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی جای مناسبی برای تلافی و انتقام‌جویی افراد نیست و خانواده‌ها می‌توانند در این بین نقش بسزایی داشته و در این بحث ورود کنند.

انفجار مرگبار خانه‌ای در ساوه

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری ساوه از انفجار یک منزل مسکونی در ساوه و آسیب به خانه‌های همجوار خبر داد.

علی برزگر افزود: گزارشی مبنی بر تخریب واحد مسکونی در خیابان ارشاد دریافت شد و بلافاصله از دو ایستگاه آتش نشانی ۱۳ نفر آتش نشان به همراه سه تیم اورژانس شهری در محل وقوع حادثه حضور یافتند.
وی اضافه کرد: این انفجار منجر به تخریب ۳ واحد مسکونی شامل یک واحد دو طبقه و دو واحد دیگر شد همچنین دیوار مدرسه مجاور واحدهای مسکونی تخریب شد.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری ساوه با بیان اینکه این انفجار یک نفر فوتی و چهار نفر مصدوم داشت، تصریح کرد: علت اصلی این حادثه انفجار بوده که کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی منشأ اصلی آن هستند، بنا بر اذعان اهالی شدت صدای انفجار علاوه بر وحشت ساکنین موجب تخریب و شکسته شدن شیشه‌های منازل مجاور شد. جریان برق و گاز هم که با این حادثه قطع شده بود، با حضور نیروهای ادارات مربوطه وصل شد.

گم شدن دو زن و چهار مرد در ارتفاعات اشترانکوه

رئیس جمعیت هلال احمر لرستان از گرفتاری یک تیم شش نفره شامل چهار مرد و دو زن در مسیر قله "سن بران" اشترانکوه خبر داد.

صارم رضایی گفت: در پی دریافت تماس اضطراری مبنی بر صعود یک تیم شش نفره شامل چهار نفر مرد و دو نفر زن در مسیر قله سن بران اشترانکوه تیم امداد و نجات کوهستان ازنا سریعاً به محل اعزام شدند.

وی افزود: تماس‌هایی از خانواده کوهنوردان از شهرستان بروجرد دریافت کرده‌ایم و بر این اساس احتمال می‌دهیم بیشتر آنان بروجردی باشند.

رئیس جمعیت هلال احمر لرستان خاطرنشان کرد: وضعیت جوی کنونی اشترانکوه برفی و مه آلود است، تیم کوهنوردان همدیگر را گم کرده‌اند و در ارتباطات تلفنی که همراه با اختلال است سعی می‌کنیم آنان را به سمت ساختمان جان‌پناه کوهنوردان در مسیر قله هدایت کنیم تا تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر ازنا که از زبده‌ترین افراد تشکیل شده‌اند به آنان برسند.

آتش‌سوزی در ایستگاه مترو اکباتان تهران

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: در ایستگاه مترو اکباتان تهران آتش سوزی رخ داد و عوامل اورژانس ١١٥ تهران در محل حادثه حضور پیدا کردند.

وی از حریق و احتمال دودگرفتگی در ایستگاه متروی اکباتان تهران خبر داد و گفت: با اعلام این حادثه به سامانه ١١٥ بلافاصله نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند و در محل با آمادگی کامل حضور پیدا کردند تا از رخداد هر گونه اتفاق پیشگیری کنند و این حادثه مصدومی نداشته است.

جلال ملکی در مورد حادثه آتش سوزی در خط مترو توضیح داد: مشاهده دود در داخل تونل مترو حدفاصل ایستگاه ارم سبز و اکباتان اعلام شد و آتش نشانان از سه ایستگاه به محل اعزام شدند و در عرض سه دقیقه در محل حضور پیدا کردند. در همان حال عوامل مترو مشغول بررسی علت بروز حادثه بودند. دود مشاهده می‌شد، اما قطار مسافربری از محدوده موقعیت عبور کرده و به ایستگاه رسیده بود و مسافران بدون آسیب از محل خارج شده، اما برای بررسی علت وقوع حادثه و پیدا کردن منشأ دود در این محل و برای پیشگیری از خطر احتمالی مسیر مذکور مسدود شد.

بازداشت قاتل فراری کمتر از ۸ ساعت در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری قاتل متواری در کمتر از هشت ساعت توسط مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

جهان دیماز اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در روستای " کلگه پهن " از توابع شهرستان کهگیلویه بررسی موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی و دیگر عوامل انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد جوانی ۳۴ ساله توسط فردی با اسلحه ساچمه زنی مورد اصابت گلوله قرار گرفته و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه، تصریح کرد: مأموران با تعامل مرجع قضائی و همکاری ریش سفیدان محلی موفق شدند قاتل را در کمتر از هشت ساعت دستگیر کنند.

وی گفت: متهم در بازجویی‌های اولیه به ارتکاب قتل اعتراف کرد و  انگیزه خود از ارتکاب قتل را اختلاف قبلی عنوان کرد.

کد خبر 448989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.