بهره‌برداری از پروژه‌های خدماتی و عمرانی در آرامستان باغ رضوان

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: در هفته جاری آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری از پروژه‌های خدماتی و عمرانی این سازمان با هزینه‌ای بالغ بر ۴۱۰ میلیارد ریال در ادامه اجرای برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» انجام خواهد شد.

احمدرضا مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تکمیل و راه‌اندازی ساختمان خدمات امور متوفیان یکی از پروژه‌های آماده بهره‌برداری در سازمان آرامستان‌هاست.

وی افزود: در راستای تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به زائران و مراجعان و تکریم ارباب رجوع ساختمان شماره ۲ سازمان آرامستان‌ها به عنوان محل استقرار پرسنل در راستای ارائه خدمات مرتبط با امور متوفیان تکمیل و راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان از آغاز عملیات عمرانی و فضای سبز فاز سوم آرامستان باغ رضوان خبر داد و تصریح کرد: در این فاز تأمین روشنایی، جدول گذاری، خیابان‌سازی، احداث شبکه آبرسانی و ایجاد فضای سبز، ساخت سرویس‌های بهداشتی و پارکینگ‌ها در دستور کار قرار گرفته و با جدیت و سرعت انجام می‌شود.

وی طراحی و بهره برداری از سالن جلسات ساختمان اداری با پیش بینی ظرفیت و امکانات لازم را دیگر پروژه این سازمان عنوان کرد و گفت: اپلیکیشن خدماتی سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان (ویژه تلفن همراه) با امکانات ویژه به‌روزرسانی شده است.

مرادی با بیان اینکه فراخوان عمومی طراحی درایگاه‌های آرامستان باغ رضوان در حال اجراست، اظهار امیدواری کرد: برای درایگاه‌های آرامستان باغ رضوان طراحی مناسب و فاخری خواهد شد.

وی با اشاره به تغییر هویت بصری و گرافیک محیطی آرامستان باغ رضوان، گفت: تغییر هویت بصری و گرافیک محیطی آرامستان باغ رضوان با نگاه کارکردی و اقداماتی از جنس خلاقیت و نوآوری اجرا شده و روح، معنا و مفهوم تازه‌ای به آرامستان باغ رضوان بخشیده و سعی شده است با بهره‌بردن از ظرفیت‌های بالقوه، گرافیک، المان‌ها و اقدامات فرهنگی رسالت‌های فرهنگی و مذهبی را که فرهنگ دینی بر عهده همگان گذاشته است بخوبی ایفا کند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان از اجرای قبور پیش ساخته بتنی جهت تسریع در ارائه خدمات به مراجعان خبر داد و تصریح کرد: این اقدام جهت تسریع در ارائه خدمات به مراجعان انجام می‌شود و علاوه بر آن در قطعات و بلوک ساخته شده و جهت تسهیل در تردد سالمندان، جانبازان، معلولان و زائران اهل قبور مناسب‌سازی شده است که در برنامه هر یکشنبه، یک افتتاح رونمایی می‌شود.

وی ساخت تابلو ترافیکی دروازه‌ای خیابان ثامن الائمه (ع) و اجرای فیبر نوری را از دیگر پروژه‌های سازمان آرامستان‌های شهرداری برشمرد و خاطرنشان کرد: خرید تجهیزات و ایجاد سامانه تصفیه پساب غسالخانه باغ رضوان نیز از مهمترین اقدامات در حال پیگیری است که به زودی به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 448974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.