نجات ۲۰۴ مصدوم انواع حوادث طی ۷۲ ساعت گذشته

معاون عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر از نجات ۲۰۴ مصدوم انواع حوادث طی ۷۲ ساعت گذشته در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از جمعیت هلال احمر، محمد باقر محمدی با اعلام این مطلب، اظهار کرد: در مدت یاد شده و با تلاش امدادگران و نجاتگران هلال احمر در سراسر کشور، ۲۴۰ مورد مأموریت امداد و نجات برای امدادرسانی به ۳۶۴ نفر از هموطنان آسیب دیده و متأثر از انواع حوادث در سراسر کشور انجام شد.

وی ادامه داد: با اعزام گروه‌های واکنش سریع امدادی هلال احمر و تلاش امدادگران و نجاتگران اعزامی به محل وقوع حوادث یاد شده، آنان توانستند جان ۲۰۴ مصدوم را نجات دهند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، گفت: با تلاش امدادگران و نجاتگران اعزامی به محل وقوع حوادث یاد شده ۱۲۳ نفر از مصدومان برای دریافت خدمات تکمیلی به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل و ۷۱ نفر دیگر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

محمدی تصریح کرد: در مدت ۷۲ ساعت گذشته ۲۲ عملیات رهاسازی و نجات فنی نیز برای خدمات رسانی و نجات به ۴۴ مصدوم از سرنشینان گرفتار و آسیب دیده حوادث رانندگی از میان خودروهای آسیب دیده و تصادفی با استفاده از ست‌های نجات هیدرولیک و پنوماتیک انجام شده است.

وی از مردم خواست تا در صورت قرار گرفتن در وضعیت‌های اضطراری و پیچیده انواع حوادث و سوانح با شماره ۱۱۲ مرکز پاسخگویی فوری به انواع حوادث در سراسر کشور تماس بگیرند.

کد خبر 448962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.