پروژه‌های مسکن ملی در اولین روز آبان افتتاح می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح و بهره برداری از برخی پروژه‌های مسکن ملی اول آبان سال‌جاری با حضور رییس‌جمهور خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده درباره افتتاح برخی از واحدهای مسکن ملی در روز اول آبان ماه سال جاری، اظهار کرد: با حضور رئیس‌جمهوری، روز اول آبان‌ماه در چهار بخش طرح‌های مسکنی از جمله اقدام ملی مسکن و همچنین واحدهای باقیمانده مسکن مهر افتتاح و بهره‌برداری خواهند شد.

وی در بیان جزئیات طرح‌هایی قابل افتتاح تصریح کرد: بخش اول طرح‌های مسکن ملی، واحدهایی هستند که به شکل گروهی به متقاضیان واگذار شده است. بخش دوم افرادی هستند که به پروژه‌ها معرفی می‌شوند که این افراد بخشی از آورده خود را به پروژه تزریق کرده‌اند که با توجه به پیشرفت پروژه‌ها معرفی به متقاضیان انجام می‌شود. بخش سوم افتتاح پروژه‌هایی است که در طرح اقدام ملی تمام شده‌اند و تحویل خواهند شد. بخش چهارم نیز کلنگ زنی پروژه‌های جدید است که این بخش به منظور تحقق تولید مستمر مسکن، انجام می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان درباره مسکن مهر، بهره برداری و تحویل واحدهای باقیمانده به متقاضیان در این مراسم، اعلام کرد: در برخی استان‌ها تمامی واحدهای باقیمانده مسکن مهر آنها به اتمام می‌رسد.

محمودزاده با بیان اینکه مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در ۲۱ استان کشور به اتمام رسیده است، گفت: در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت پیش‌بینی این است که مسکن مهر بیش از ۱۷ استان تا اول آبان به اتمام برسد. استان‌ها متعهد شده‌اند باقیمانده واحدهای مسکونی مهر، تا پایان آبان امسال تحویل متقاضیان شود.

کد خبر 448961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.