برخی قیمت‌های پیشنهادی خیلی عجیب و غریب است!

پانصد و هفتاد و پنجمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "برخی قیمت‌های پیشنهادی عجیب و غریب است" عنوان اصلی این روزنامه است که به واکاوی صحبت‌های رحمان احمدی پرداخته است. مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه افزایش قیمت بازیکنان به این باشگاه نیز لطمه زد، گفته که افزایش قیمت بازیکنان تا حدودی به خاطر نابلدی ما در مدیریت است. البته برخی فوتبالیست‌ها لیاقت دریافت پول خوب دارند چراکه بسیار تأثیرگذار و توانمند هستند. برخی هم از این قانون سوءاستفاده کرده و هر مبلغی دلشان می‌خواهد می‌گویند. ما هم بازیکنی می‌خواستیم به دلیل قیمت عجیب و غریبی که پیشنهاد داد از جذبش منصرف شدیم.

"شرایط کم کم بهتر شده است" تیتر دیگری از این رسانه است که اشاره به صحبت‌های وحید محمد زاده دارد. گاندوها به مدت دو هفته تمریناتشان را در اصفهان شروع کرده و بدنسازی انجام دادند. آن‌ها همچنین سه بازی تدارکاتی با امیدهای ذوب آهن، بادران و نساجی طی کردند. محمدزاده گفته است: شرایط ذوب آهن کم‌کم بهتر می‌شود و قرار است درباره خودم با باشگاه ذوب آهن صحبت‌هایی بکنم.

"سپاهان در سوگ علیرضا اشرف" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به درگذشت اشرف، کارمند باشگاه سپاهان دارد. عصر چهارشنبه خبری روی خروجی رسانه‌های باشگاه سپاهان آمد که باشگاه سپاهان و هواداران این تیم را در شوک فرو برد. علیرضا اشرف کارمند با سابقه و پرتلاش باشگاه سپاهان بود که در اثر ابتلای بیماری کرونا به دیار باقی شتافت. روحش شاد و یادش گرامی باد.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان" اینجا کلیک کنید.

کد خبر 448952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.