آماده‌باش نیروهای شهرداری پره‌سر

شهردار پره‌سر گفت: با توجه به فرارسیدن فصل پاییز و احتمال بروز شرایط جوی نامناسب و بارش باران‌های شدید، نیروهای شهرداری این شهر در حالت آماده‌باش کامل هستند.

شهرام شهابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن فصل پاییز و با بارش نزولات آسمانی، شهرداری پره‌سر با نیروها و تجهیزات کامل برای کنترل و مهار آبگرفتگی در آماده‌باش کامل هستند تا از بروز مشکل در سطح معابر شهری جلوگیری کنند.

وی افزود: شهرداری پره‌سر در دوره پنجم شورا بیشترین اقدامات عمرانی در احداث کانال‌های هدایت آب سطحی در نقاط مختلف این شهر را انجام داده و برای فراهم کردن تمهیدات مدیریت بارندگی، برنامه‌ریزی‌های لازم شده است.

شهردار پره‌سر عنوان کرد: کانال‌ها و انهار به صورت مستمر و هفتگی پاکسازی و لایروبی می‌شود و شهروندان پره‌سر تاکنون در بارندگی‌های شدید، با آبگرفتگی بسیار حادی مواجه نبوده‌اند.

شهابی تصریح کرد: با توجه به اینکه بسیاری از رودخانه‌ها از داخل شهر عبور می‌کند در زمان هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید، آب منطقه‌ای باید بلافاصله اقدام به بستن سردهنه‌های رودخانه‌ها کند، زیرا با بالا آمدن سطح آب، بستن آن دشوار می‌شود و با مهار نشدن آن باعث سرریز شدن آب به داخل معابر و خیابان‌ها خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شهر ساحلی پره‌سر از توابع شهرستان رضوانشهر و در ۸۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 448945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.