روزنامه‌های ورزشی ۱۹ مهر؛ آل کثیر هم بخشیده می‌شود؟ 

بعد از رد شکایت النصر عربستان مبنی بر استفاده غیرقانونی پرسپولیس از بازیکنان جدیدش برخی رسانه‌ها از احتمال بالای بخشش عیسی آل کثیر خبر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –‌شنبه ۱۹ مهر- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "النصر دوباره شکست خورد خبرچین‌ها ساکت شدند" به رد اتهام النصر عربستان مبنی بر خرید غیرقانونی بازیکن توسط پرداخت، این روزنامه همچنین در دیگر عنوان خود مدعی شد برخی‌ها که این روزنامه وطن فروش نامیده به کنفدراسیون فوتبال آسیا بر علیه استقلال مدارک ارسال کردند.

"گل" با عنوان"یک شادی خاص برای قهرمانی آسیا آماده کرده‌ام" به گفته‌های مهدی عبدی مهاجم جوان و موفق این روزهای پرسپولیس پرداخت، کسی که با گلزنی در دربی نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت و حالا با گلزنی در نیمه نهایی آسیا جایگاه ویژه‌ای برای هواداران دارد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "با نساجی سهمیه می‌خواستم با شما ستاره سوم" به اظهارات محمود فکری بعد از معارفه در باشگاه استقلال پرداخت، کسی که به ادعای بسیاری می‌تواند روزهای خوبی را برای استقلال رقم بزند.

"خراسان ورزشی" با عنوان "بعد از رد شکایت النصر آل کثیر هم بخشیده می‌شود؟ " مدعی شد بعد از رد شکایت عربستانی‌ها بعید نیست که به زودی محرومیت طولانی مدت آل کثیر نیز بخشیده شود، اتفاقی که رخ دادن آن روزهای خوبی را برای خط حمله پرسپولیس رقم می‌زند.

"ایران ورزشی" با عنوان"ورود فکری و یاران" به انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی جدید استقلال پرداخت، کسی که درست مثل محرم نویدکیا و یحیی گل محمدی با کادری از جنس باشگاه در سودای موفقیت با تیم دوران بازی خود است.

"شوت" با عنوان "شکایت النصر به cas می‌رود" مدعی شد بعد از رد شکایت النصر توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا مدیران این تیم شکایت خود را به دادگاه‌های بین‌المللی ارسال می‌کنند.

" پرسپولیس" با عنوان"شجاع و رادو ناراضی رسن در راه ترابی؟ " مدعی شد که با توجه به بدهی‌های سنگین باشگاه پرسپولیس و ناتوانی در پرداخت کامل طلب بازیکنان برخی از ستاره‌های این تیم در آستانه جدایی از این باشگاه قرار دارند.

"صدای سپاهان" با عنوان "اولین پرواز ملی پیام" به اولین بازی پیام نیازمند با پیراهن تیم ملی پرداخت، اتفاقی که مطمئناً نقطه عطفی برای ادامه راه او محسوب می‌شود.

"سبز سبزم" با عنوان "نمی‌توانیم بازیکن چهار پنج میلیاردی جذب کنیم" به اظهارات رحمان رضایی سرمربی جدید ذوب آهن پرداخت، کسی که بی شک با جدایی ستاره‌های سبزپوشان کار سختی را در لیگ بیستم دارد.

کد خبر 448933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.