ساعت دقیق مراسم تدفین استاد شجریان پس از نشست با خانواده مرحوم اعلام می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم خاکسپاری استاد محمد رضا شجریان در آرامگاه فردوسی مشهد اندیشیده شده و ساعت دقیق مراسم تدفین پس از نشست با خانواده مرحوم متعاقبا اعلام می‌شود.

به گزارش ایمنا، جعفر مروارید جمعه شب در نشست شورای اطلاع‌رسانی خراسان رضوی افزود: این مراسم صبح فردا (شنبه) با حضور تعدادی از پیشکسوتان موسیقی و هنرمندان برگزار می‌شود و همایون شجریان در این مراسم اجرای برنامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: صندلی‌ها با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در محل برگزاری مراسم تعبیه شده و همه تدابیر لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی اتخاذ شده است و حتی ماسک رایگان نیز بین مدعوین توزیع می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: خانواده مرحوم استاد شجریان در مراسم حضور خواهند داشت و امشب پس از نشست با خانواده ایشان ساعت دقیق برگزاری مراسم اعلام می‌شود.

وی افزود: مراسم خاکسپاری یک تا دو ساعت به طول می‌انجامد و دیگر مراسمی در مشهد برگزار نخواهد شد.

مروارید ادامه داد: فضاسازی لازم، نصب پرچم سیاه و المان‌های عزا در محل آرامگاه فردوسی توسط شهرداری انجام شده است.

وی با تاکید بر پوشش جامع رسانه‌ای مراسم از سوی خبرنگاران گفت: مراسم خاکسپاری استاد شجریان باید در شأن کسی باشد که میراث فرهنگی خراسان و ایران بوده و این نکته باید مدنظر رسانه‌ها قرار گیرد.

سید حمید موسوی، مدیرکل دفتر فرهنگی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم باشکوه و درخور شأن استاد شجریان اندیشیده شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 448901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضااستکی فر IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    0 0
    محمدرضاشجریان برگردن ایران حق بزرگی دارد..پس احترامش برمردم ایران واجب است...روحش شادیادش گرامی