لیگ برتر والیبال دو هفته تعطیل شد

سرپرست کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال از تعویق دو هفته‌ای لیگ برتر خبر داد.

به گزارش ایمنا، طی هفته‌های اخیر تعداد زیادی از بازیکنان و مربیان در لیگ برتر والیبال با تست مثبت کرونا مواجه شدند و این موضوع نگرانی زیادی را برای تیم‌ها به وجود آورده است. حتی کار به جایی رسید که با مثبت شدن تست ۲۵ عضو تیم شهرداری ورامین بازی این تیم با سایپا به تعویق افتاد.

حالا فدراسیون تصمیم گرفته به دلیل شرایط بحرانی کرونا فعلاً مسابقات را برای دو هفته تعطیل کند. شهرام عظیمی، رئیس سازمان لیگ والیبال با تاکید بر تلاش فدراسیون برای قطع زنجیره شیوع ویروس کووید ۱۹ گفت: «به منظور قطع زنجیره شیوع کرونا و اینکه تیم‌ها بتوانند با آرامش خاطر بیش‌تر و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به تمرینات و رقابت‌های خود ادامه دهند، کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال تصمیم گرفت که لیگ برتر مردان را به مدت دو هفته به تعویق بیندازد. در همین راستا، تیم‌ها مجاز هستند در صورت تمایل، تمرینات خود را با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی ادامه دهند.

او در خصوص دیدارهایی که به تعویق می‌افتد، عنوان کرد: طبق این تصمیم، مسابقات هفته‌های هشتم، نهم، دهم و یازدهم لیگ برتر در تاریخ‌های ۲۰، ۲۳، ۲۷ و ۳۰ مهرماه برگزار نخواهد شد. تاریخ از سرگیری مجدد لیگ برتر، جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: ورزش ۳

کد خبر 448869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.